لاپورتا ال‌کلاسیکو را به نبرد هالند-امباپه تبدیل می‌کند


کد خبر : 2076890 |
23 مهر 1403 ساعت 23:12 |
25.9K بازدید |

88
دیدگاه


خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، می‌خواهد تا قبل از پایان دوره ریاست خود دو کار بزرگ انجام دهد و مشخص است که یکی از آنها جذب ارلینگ هالند، مهاجم نروژی، است.

لاپورتا ال‌کلاسیکو را به نبرد هالند-امباپه تبدیل می‌کند

به گزارش “ورزش سه”، این واقعیت که خوان لاپورتا می‌خواهد قبل از پایان دوره خود یک خرید تبلیغاتی انجام دهد بر هیچکس پوشیده نیست و رازی است که مدت‌هاست برملا شده است و همچنین کاملا مشخص شده است که نامی که بیشتر از همه او را فریب می‌دهد، ارلینگ هالند است.

با وجود وضعیت اقتصادی بحرانی که باشگاه بارسلونا سال‌هاست با آن مواجه است، رئیس باشگاه مدت‌هاست که استراتژی‌ای را برای جذب مهاجم نروژی در سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ طراحی کرده است.

بارسا مدت زیادی است که هالند علاقه دارد. همه چیز از اواخر مارس ۲۰۲۱ آغاز شد، زمانی که پدر بازیکن و مینو رایولا، ایجنت سابق او، (که لاپورتا با او رابطه بسیار خوبی داشت) یک «تور» برای پیدا کردن مقصد ایده‌آل برای ارلینگ هالند ترتیب دادند.

2094919

حالا، چند سال بعد، که هالند مهاجم اصلی یکی از بهترین تیم‌های جهان است و پس از چندین دیدار بین مدیریت ورزشی بارسلونا و ایجنت بازیکن، لاپورتا نه‌تنها این آرزو را حفظ کرده بلکه آماده و مصمم است که تا انتها و با تمام قدرت خود برای جذب این مهاجم تلاش کند.

رئیس بارسلونا می‌خواهد دو کار تبلیغاتی برای بازگشایی کامل ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ انجام دهد و مشخص است که یکی از آنها، چه در سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶، باید جذب هالند باشد. به گفته اسپورت، رابطه رئیس باشگاه کاتالان با ایجنت هالند بسیار خوب است و اعتماد زیادی بین دو طرف وجود دارد. احتمال خروج گواردیولا از منچسترسیتی و یا محرومیت این باشگاه پس از جدال قانونی با لیگ برتر نیز می‌تواند به سود بارسلونا باشد.

مدیران بارسلونا همچنین گزینه جذب نیکو ویلیامز را حفظ کرده‌اند، مشروط بر اینکه هزینه‌های انتقال تغییری نکند (هم بند فسخ قرارداد و هم شرایط قراردادی او)، اما هالند بزرگترین آرزوی لاپورتا است. آغاز فصل رابرت لواندوفسکی فوق‌العاده بوده است (۱۲ گل و دو پاس گل در ۱۱ بازی)، اما ستاره لهستانی اکنون ۳۶ ساله است و واضح است که باشگاه باید به یک جایگزین قابل اعتماد فکر کند.

source