آرزوی برباد رفته قهرمان المپیک/ ولاسوف: آرزو داشتم مثل کارلین افسانه‌ای باشم!

آرزوی برباد رفته قهرمان المپیک/ ولاسوف: آرزو داشتم مثل کارلین افسانه‌ای باشم!

دارنده دو مدال طلای المپیک گفت: آرزو داشتم همچون کارلین افسانه‌ای صاحب سه مدال طلا در بازی‌های المپیک می‌شدم.

خبرگزاری میزان – رومن ولاسوف، قهرمان دو دوره المپیک و دارنده ۳ مدال طلا و یک نقره کشتی فرنگی جهان نه تنها مهمان افتخاری مسابقات سنتی کشتی فرنگی اولیانوفسک است، بلکه یک کلاس کارشناسی ارشد برای ورزشکاران جوان برگزار کرد.

پنجاه و دومین دوره متوالی مسابقات اولیانوفسک کشتی فرنگی که نخستین بار در سال ۱۹۷۲ برگزار شد، به سکوی پرشی برای بسیاری از ورزشکاران روس تبدیل شده است. تقریباً همه کشتی‌گیران مشهور محلی این مسابقات را پشت سر گذاشتند.

مهمان افتخاری این دوره از مسابقات رومن ولاسوف اهل نووسیبیرسک است. او در المپیک ۲۰۱۲ لندن قهرمان شد و چهار سال بعد کلاس طلای خود را در المپیک ریو تکرار کرد. ولاسوف تحت هدایت مربی ویکتور کوزنتسوف به پیروزی رسید، او قبلاً استعداد‌هایی را در الکساندر کارلین افسانه‌ای نیز مشاهده کرده بود.

رومن ولاسوف به تازگی سی و چهارمین سالگرد تولد خود را جشن گرفته است، در پاسخ به مهمان نوازی، روی عکس خود در راهرو کاخ هنر‌های رزمی امضایی به یادگار گذاشت. او ماه گذشته برای دومین بار پدر شد و اکنون دو پسر دارد. خانواده ولاسوف ورزشکار هستند. همسرش ویولتا کولوبووا دو بار قهرمان جهان در شمشیربازی شده است. در المپیک برزیل، زمانی که همسرش دومین طلای خود را به دست آورد، برنز گرفت.

ولاسوف می‌گوید: خوشحالم که فرصتی برای برقراری ارتباط با نسل جوان پیدا کرده‌ام، اولیانوفسک قلمرو مبارزه است و اعتراف می‌کنم که هر ماه چندین کلاس کارشناسی ارشد برگزار می‌کنم. آرزو داشتم مثل الکساندر کارلین افسانه‌ای سه بار قهرمان المپیک شوم، اما زندگی خلاف این حکم را داد و امیدوارم همه چیز برای بچه‌هایم پیش بیاید.

انتهای پیام/

source