آزمون: پیروزی پرگل برابر قطر حس غرور خاصی دارد

به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار آزمون  مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و قطر، اظهار کرد: عملکرد خیلی خوبی داشتیم و ۳ امتیاز مهم را کسب کردیم. بازی خیلی آسانی برای ما بود  و واقعا انتظار نداشتم این چنین شود.

او درباره اینکه پس از بازی با ازبکستان، دیدار با قطر چه قدر برای ایرانی‌ها مهم بود، گفت؛ تمام بازی‌ها مهم است و باید مسیر خود را ادامه بدهیم. از اکنون باید روی دیدار بعدی خود تمرکز کنیم.

آزمون در نشست خبری پس از بازی با تیم ملی قطر گفت: تلاش همه بازیکنان بود که بهترین بازیکن زمین شدم و بدون آنها هیچ کاری انجام نشده است حتی اگر بهترین بازیکن دنیا شوید. به کادرفنی، همه بازیکنان تیم ملی، خانواده و مردم عزیزمان تبریک می‌گویم. مستحق این ۳ امتیاز بودیم و خدا را شکر در این بازی حساس توانستیم ۳ امتیاز را به دست آوریم.

او درباره درخشش خود در این مسابقه و به ثمر رساندن ۲ گل، گفت: وقتی تیم ملی با این نتیجه پیروز می‌شود حس و غرور خاصی دارد، زیرا مردم خوشحال می‌شوند. نمی‌توانید این حس را با هیچ چیزی عوض کنید و خدا را شکر می‌کنم همه بازیکنان بهترین بازیکن زمین بودند و توانستند بهترین خودشان را ارائه بدهند. قطعا در بازی بعدی نیز به این موضوع فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم ملی درباره اینکه در هر بازی بهتر کار می‌کند و انگیزه بیشتری دارد در شرایطی که به زوج او و مهدی طارمی انتقاد شده بود، اما تیم در این بازی جواب تمام انتقادات را با به ثمر رساندن چهار گل داد، گفت: من و مهدی چندین سال است کنار هم بازی می‌کنیم و اخلاق و روحیات یکدیگر را به خوبی می‌شناسیم. از کادرفنی تشکر می‌کنم که می‌داند چگونه از ما استفاده کند و این خیلی مهم است.

آزمون تصریح کرد: درباره انتقادات هم باید بگویم به هیچ چیزی جز برد تیم ملی فکر نمی‌کنیم. دوست داریم افرادی کارشناسی کنند که کارشناسی آنها به درد تیم ملی بخورد. زیرا یک حرف‌شان می‌تواند بازدید داشته باشد. مدام زدن تیم باعث  می‌شود ما هم جایی بگویم ولش کن، زیرا قطعا با شخص مشکل دارند.

او افزود: اکنون تیم ما ۱۰ امتیاز گرفته و بسیار عالی کار کردیم. دیگر نمی‌توانند چیزی درمورد این تیم بگویند. فوتبال ۹۰ دقیقه است و نمی‌توانید در نیمه اول یا ۱۰ دقیقه اول کارشناسی کنید. به نظر من این کار بی‌لطفی در حق تیم ملی است و قشنگ مشخص است از کجا ما را می‌زنند. امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد و ما بازیکنان از خودم تا شهریار مغانلو که جایگزینم شد تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین نمایش را در زمین داشته باشیم.  

source