بهترین مارک مکمل بدنسازی خارجی در بازار ایران چیست؟ (8 بهترین برند 2025)

اگر بدنساز هستید یا به تناسب اندام علاقه دارید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که بهترین مارک‌های مکمل خارجی بدنسازی که می‌توانید در ایران خریداری کنید، چیست؟ همانطور که می‌دانید، مکمل‌های بدنسازی محصولاتی هستند که می‌توانند به شما در بهبود عملکرد، رشد عضلات، ریکاوری و سلامت کلی کمک کنند. با این حال، یافتن مکمل‌های با کیفیت در ایران به دلیل عواملی مانند محدودیت در دسترس بودن، قیمت‌های بالا، محصولات تقلبی و قوانین سخت‌گیرانه می‌تواند چالش برانگیز باشد.

در این مقاله با بررسی محصولات مختلف، به شما کمک می‌کنیم بهترین مارک های مکمل بدنسازی خارجی را با توجه به اهداف و بودجه خود انتخاب کنید.

1. مکمل بدنسازی ترک نوتریشن (Trec)

 

معرفی بهترین برندهای مکمل بدنسازی خارجی در ایران

مکمل بدنسازی ترک نوتریشن محصولی بسیار با کیفیت از کشور لهستان است که به خاطر تنوع محصولات و همچنین کیفیت بسیار بالا، در ایران به یکی از برندهای بسیار محبوب در بین ورزشکاران تبدیل شده است که به شما در ایجاد توده عضلانی، قدرت و استقامت بدن کمک می‌کند.

محصولات این برند برای هر کسی که می‌خواهد عملکرد بدنی خود را بهبود بخشد بسیار مناسب است. تولیدات این برند شامل انواع مکمل‌های مختلف مانند پروتئین، گلوتامین، آمینواسید و کراتین است که از تولید انرژی، رشد ماهیچه‌ها و روند ریکاوری حمایت می‌کنند.

محصولات ترک نوتریشن به خاطر برخورداری از مواد اولیه بسیار مرغوب، هیچ گونه عارضه جانبی مانند نفخ، گرفتگی عضلات یا دیگر مشکلات را ایجاد نمی‌کند و حاوی هیچ ماده ممنوعه‌ای مانند استروئیدها، هورمون‌ها یا محرک‌ها نیست. مکمل‌های بدنسازی Trec Nutrition  از بهترین مکمل‌ها در ایران است که می‌توانید همین الان آن را سفارش دهید.

2. مکمل بدنسازی بی پی آی (BPI)

 

بهترین برندهای مکمل بدنسازی دنیا

اگر به دنبال یک مکمل بدن سازی هستید که به شما در به دست آوردن توده عضلانی ، قدرت و استقامت لازم کمک کند، باید محصولات برند بی پی آی BPI را امتحان کنید. این برند بسیار معروف آمریکایی از سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرده است.

مکمل‌های بدنسازی این برند همگی از بهترین مواد اولیه با کیفیت تولید شده و در بین ورزشکاران سراسر جهان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین این برند اسپانسر برخی از قهرمانان بدنسازی مانند جی کاتلر است که 4 دوره قهرمان مستر المپیا بوده است.

از محصولات این برند در ایران می‌توان از پروتئین Whey HD، پروتئین بست، Pump HD، MR1، آمینواسیدهای شاخه‌ای BCAA، کراتین Best، گلوتامین Best، چربی‌سوز B4 و کربو پروتئین Bulk Muscle نام برد.

3. مکمل بدنسازی مکس ماسل (Max Muscle)

 

بهترین مکمل بدنسازی آمریکایی در ایران

یکی از محصولات برتر در لیست ما، مکمل بدنسازی مکس ماسل است. مکمل‌های بدنسازی برند Max Muscle حاوی ترکیبی از لوسین، HMB و KIC هستند که به طور هم افزایی برای تحریک رشد عضلانی و جلوگیری از تجزیه عضلات عمل می‌کنند.

محصولات این برند همچنین حاوی مواد دیگری نیز می‌باشند که از سلامت و عملکرد کلی بدن ورزشکار حمایت می‌کنند، مانند ویتامین D، روی، منیزیم و کروم. این ریز مغذی‌ها برای تولید بهینه هورمون، سلامت استخوان، عملکرد سیستم ایمنی و تنظیم قند خون ضروری هستند.

محصولات بدنسازی مکس ماسل به خاطر برخورداری از فرمولاسیون پیشرفته و تولید مکمل‌های حرفه‌ای به یکی از بهترین مکمل‌های بدنسازی خارجی در ایران تبدیل شده است که طیف وسیعی از نیازهای مختلف ورزشکاران را برآورده می‌کند.

4. کیو ان تی (QNT) از بهترین مکمل‌های بدنسازی در ایران

 

بهترین مکمل بدنسازی آلمانی در ایران

از دیگر محصولات بسیار معروف خارجی در بازار ایران برند کیو ان تی QNT است که با بیش از 30 سال تجربه و تخصص، یک برند پیشرو در زمینه تولید مکمل‌های ورزشی می‎باشد. QNT طیف گسترده‌ای از محصولات با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد که با تحقیقات علمی و گواهی GMP تولید می‌شوند.

بهتر است بدانید که محصولات این برند بلژیکی برای پاسخگویی به نیازهای خاص انواع مختلف ورزشکاران مانند بدنسازان، پاورلیفترها، ورزشکاران استقامتی و غیره طراحی شده‌اند و محصولاتشان شامل مکمل‌های بدنسازی پروتئین، قبل از تمرین، BCAA، کراتین و غیره است.

این محصولات می‌توانند به بهترین شکل به ورزشکاران در افزایش سنتز پروتئین عضلانی، اندازه عضلات، قدرت و در عین حال کاهش چربی بدن کمک کنند. اگر در مورد بهبود فیزیک و عملکرد خود جدی هستید، همین امروز مکمل بدنسازی مورد نیاز خودر را از برند QNT را سفارش دهید و تفاوت را خودتان ببینید.

5. مکمل بدنسازی یوروویتال

 

بهترین مکمل بدنسازی خارجی برای عضله سازی

یکی دیگر از با کیفیت‌ترین برندهای تولید کننده انواع مکمل‌های بدنسازی در ایران، مارک یوروویتال است. این، علاووه بر مکمل، تولید کننده انواع محصولات تقویتی و سلامتی است که در بازار از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و محصولات بسیار با کیفیت می‌سازد.

این برند آلمانی از سال 1993 کار خود را آغاز کرده، تا به امروز انواع مختلفی از مکمل‌های بدنسازی را با بهترین مواد اولیه طبیعی با بالاترین استاندارد جهانی تولید کرده و جایگاه ویژه‌ای در بین ورزشکاران سراسر دنیا دارد. همچنین در محصولات این مارک هیچگونه مواد شیمیایی به کار نرفته است.

اگر بدنسازی کار می‌کنید و به دنبال افزایش توده عضلانی خود هستید، می‌توانید با خیال راحت از مکمل‌های بدنسازی برند یوروویتال استفاده کرده و شاهد نتیجه شگفت انگیز آن باشید. پودر کراتین، قرص بی سی ای ای و پودر کازئین پرو یوروویتال از محصولات بسیار معروف آن‌ها در بازار ایران است.

6. مکمل‌های بدنسازی شرکت یونیورسال

 

بهترین مکمل بدنسازی خارجی برای افزایشی حجم

یونیورسال یک مارک افسانه‌ای در زمینه تولید مکمل‌های ورزشی است که بیش از 40 سال تجربه و تخصص کاری دارد. این برند طیف گسترده‌ای از محصولات با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد که همه آن‌ها با بالاترین کیفیت و بهترین مواد اولیه مرغوب تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

با استفاده از مکمل‌های این برند می‌توانید عملکرد کلی بدن خود را بهبود ببخشید، استقامت عضلات و قدرت آن‌ها را افزایش دهید و از رشد و ریکاوری عضلات خود اطمینان حاصل کنید. مکمل‌های بدنسازی یونیورسال یکی از بهترین مکمل‌های خارجی در ایران است که دارای محصولات متنوع و متناسب با اهداف و ترجیحات مختلف می‌باشد.

می توانید اطمینان داشته باشید که مکمل‌های بدنسازی یونیورسال بدون هیچ گونه عوارض جانبی مضر، نتایجی را که می‌خواهید به شما ارائه خواهند کرد. اگر در مورد بهبود فیزیک و عملکرد خود جدی هستید، بهتر است همین امروز مکمل‌های بدنسازی یونیورسال را سفارش دهید و شاهد نتیجه خیره کننده آن‌ها روی عملکرد بدن خود باشید.

7. مکمل بدنسازی (NO Limit)

 

معرفی بهترین مکمل های بدنسازی خارجی برای بانوان

از دیگر محصولات با کیفیت آلمانی در ایران نولیمیت می‌باشد که به عنوان یکی از بهترین و سالم‌ترین محصولات بدنسازی شناخته می‌شود که از بهترین مواد اولیه و مطابق با بالاترین استاندارهای جهانی ساخته شده و از محبوبیت بسیار بالایی در بازار برخوردار است.

بهتر است بدانید مکمل‌های بدنسازی (NO Limit) همچنین حاوی مواد دیگری هستند که از سلامت و عملکرد کلی بدن ورزشکاران حمایت می‌کنند، مانند ویتامین C، ویتامین B6، ویتامین B12 و اسید فولیک. این ویتامین‌ها برای عملکرد بهینه سیستم ایمنی، تولید انرژی و تشکیل گلبول‌های قرمز ضروری هستند.

مکمل بدنسازی (NO Limit) یکی از موثرترین و قابل اعتمادترین مکمل‌ها در ایران می‌باشد. مکمل‌های ال آرجنین و مکمل اچ ام بی از محصولات پرطرفدار این مارک به شما می‌روند. محصولا این برند شامل کراتین ۱۰۰% خالص، مکمل HMB، مکمل ال-آرژنین، پروتئین وِی ۱۰۰% خالص، مکمل BCAA، مکمل آمینواسی دو مکمل CLA هستند.

8. مکمل های بدنسازی ماسل فارم (MUSCLEPHARM) – MP

 

معروف ترین مکمل بدنسازی برای افراد لاغر

اگر به صورت کاملا حرفه‌ای به ورزش بدنسازی مشغول هستید، بهتر است از محصولات فوق حرفه‌ای برند ماسل فارم استفاده کنید و شاهد معجزه‌ی رشد هرچه بهتر عضلات خود باشید و به بهترین نحو بدن خود را تغذیه و تقویت کنید.

این مارک آمریکایی یکی از معروف‌ترین تولید کنندگان مکمل‌های بدنسازی در جهان است که توسط وزشکاران حرفه‌ای شاغل در این رشته استفاده و توصیه می‌شوند. با این حال بهتر است بدانید که قیمت مکمل‌های این برند بسیار بالا است.

همچنین ممکن است تشخیص مکمل‌های اصل ماسل فارم در ایران کار سختی باشد، اما یکی از بهترین و حرفه‌ای ترین محصولاتی است که مختص ورزشکاران و بدنسازانی تولید شده که می‌خواهند عضلات خود را رشد دهند. پروتئین وِی کامبت، مکمل BCAA . مکمل مَس گینر که از شاخص‌ترین محصولات این برند در ایران هستند.

همچنین اگر قصد خرید مکمل ایرانی بدنسازی را دارید در این مقاله مرهم به معرفی بهترین برندهای مکمل بدنسازی ایرانی پرداخته ایم.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و مجله علم ورزش هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.


source