اشلوت: مانند یک پنالتی دیگر، سزاوار کارت زرد بودم؛ پالمر توسط جونز مهار شد

طرفداری | آرنه اشلوت به پیروزی 2-1 لیورپول برابر چلسی، واکنش نشان داد. 

8 بازی و 7 برد، بهترین آغاز یک سرمربی لیورپول محسوب می‌شود. آرنه اشلوت پس از ثبت دومین پیروزی بزرگ فصل مقابل چلسی، صدر جدول را تا دیدار هفته آینده مقابل آرسنال حفظ کرد. قرمزها در روزی که دیوگو ژوتا را به دلیل مصدومیت از دست دادند، با آمادگی کرتیس جونز و محمد صلاح، سه امتیاز خانگی را در دیدار جنجالی و نفس‌گیر به ارمغان آوردند. آرنه اشلوت در اولین واکنش به بازی گفت:

وقتی مقابل تیمی قدرتمند مثل چلسی بازی می‌کنید، مهم‌ترین نکته این است که به سختی تلاش کنید. ما هم این کار را انجام دادیم و از موقعیت‌ها استفاده بردیم. چلسی هم مثل ما سخت کار کرد. در نیمه اول و دوم برای تمامی توپ‌ها جنگیدیم. ما چند موقعیت خوب خلق کردیم و شاید کمی متعصبانه نظر می‌دهم از نگاه من، ما در مورد تصیمات داوری کمی بدشانس بودیم. هوادارانمان امروز فوق‌العاده بودند و به تیم کمک کردند. کرتیس جونز بسیار خوب بود و کول پالمر را کنترل کرد. پالمر از نگاه من یک بازیکن باورنکردنیست که به راحتی نمی‌توان او را مهار کرد. جونز خیلی خوب عمل کرد و در اکثر بازی، او را در کنترل داشت. 

از آرنه اشلوت پرسیده شد در مورد این بدشانسی‌ها توضیح دهد. او گفت:

دیگر اهمیتی ندارد. ما بردیم اما فکر می‌کنم تصمیم VAR برای تغییر تصمیم داخل بازی برای پنالتی دوم لیورپول، لحظه مهم و حیاتی بود. نمی‌دانم چرا آن تصمیم را گرفت. خود داور هم چند دقیقه به صحنه نگاه کرد. به نظرم نباید VAR در تصمیم داور مداخله می‌کرد. در یک موقعیت مشابه، دیروز کارت قرمز نشان دادند (ویلیام سالیبا در بازی آرسنال – بورنموث) اما در آغاز بازی امروز، این کار را نکردند (موقعیت ژوتا و آدارابایو). کارت قرمز و پنالتی دوم می‌توانست جریان بازی را تغییر دهد. 

 در مورد کارت زردی که گرفتم، 3 یا 4 تصمیم به نفع ما نبود. در یک صحنه همه فریاد زدند، من هم فریاد زدم. کارت زرد دریافت کردم و به نظرم سزاوار آن بودم، مانند پنالتی دوم ما که واضح بود اما نگرفتند. 

 سرمربی لیورپول در مورد ادامه مسیر پیروزی‌های تیمش نیز گفت:

هر چه با تیم‌های بهتری روبرو شوید، بیشتر به روحیه تیم برای مبارزه نیاز دارید. ما این موضوع را احساس کردیم، هواداران نیز این را احساس کردند. امروز واقعا کنار ما بودند. در نهایت، با این عملکرد، همان تعداد امتیازی که اگر در بازی با ناتینگهام فارست انجام داده بودیم را به‌دست می‌آوریم..  خلاصه بازی لیورپول 2-1 چلسی (لیگ برتر انگلیس – 25-2024)   

 

source