گل‌محمدی: فقط دنبال پیشرفت هستیم

به گزارش صراط به نقل از خبر ورزشی، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) فولاد خوزستان در خانه آلومینیوم اراک اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از میزبانی تیم خوب آلومینیوم اراک بابت در اختیار گذاشتن یک زمین تمرین خوب و همه جور همکاری تشکر کنم. همچنین فکر می‌کنم امروز روز امیرکبیر است و به همه مردم خونگرم اراک این روز را تبریک می‌گویم. امیرکبیر از افتخارات بزرگ تاریخ ایران است و امیدوارم همه مردم ایران به خصوص اراکی‌ها همیشه شاد و سرحال باشند.

وی تصریح کرد: هر هفته که جلوتر می‌رویم بازی‌ها حساس و دیدنی‌تر می‌شود. با توجه به اینکه هر دو تیم دنبال فوتبال خوب هستند، قطعاً فردا از لحاظ فنی شاهد بازی خوبی خواهیم بود. آلومینیوم یکی از تیم‌های خوب لیگ است و کیفیت خوبی به لیگ بخشیده است. این تیم می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و قطعاً بازی سختی هم برای ما و هم برای آلومینیوم خواهد بود. امیدوارم نتیجه به نفع ما باشد، اما فکر می‌کنم گرفتن 3 امتیاز برای هر دو تیم خیلی سخت و دشوار باشد. امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم و هواداران دو تیم و فوتبال از این بازی لذت‌ ببرند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که این تیم با برد در دیدار فردا می‌تواند به صدر جدول برسد و چقدر فولاد دنبال قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود، گفت: در حال حاضر فقط دنبال پیشرفت هستیم و بازی به بازی بهتر شویم و این هدف اصلی ما است. با توجه به مشکلاتی که این تیم دست به گریبانش بود سعی کردیم ثبات خوبی به تیم بدهیم و هدف ما این است که این ثبات را ادامه بدهیم. هیچ تیمی وجود ندارد که سال اول با تغییرات زیاد بتواند قهرمان شود. این اتفاق خیلی سخت است و به آن فکر نمی‌کنیم و تنها چیزی که به آن فکر می‌کنیم بهتر و حرفه‌ای شدن است. بازیکنان با جان و دل برای سربلندی هواداران تلاش می‌کنند و از جان خود مایه می‌گذارند.

گل‌محمدی در خصوص تاثیر تعطیلات موقت لیگ گفت: همیشه وقفه در لیگ برای مربیانی که درگیر باشگاه آسیا نیستند کار را سخت می‌کند، البته فیفا دی بود و یک هفته بازی‌ها به تعویق افتاد. در این یک هفته یک بازی تدارکاتی با استقلال اهواز انجام دادیم و تمرینات خوبی داشتیم. نگه داشتن تیم در شرایط مسابقه واقعاً سخت است. لیگی خوبی است که بتواند تعطیلات کمتر داشته باشد، اما فیفا دی و باشگاه‌های آسیا را نمی‌شود کاری کرد و در همه کشورها وجود دارد. مهم این است که تمرکز داشته باشیم اما کار سختی است و دو هفته تعطیلی کار را برای مربیان سخت می‌کند، اما تا آنجا که توانستیم سعی کردیم تمرینات خوب و بازی تدارکاتی داشته باشیم. گیر آوردن تیم برای بازی تدارکاتی در برخی شهرستان‌ها سخت است و اینکه بتوانیم با یک تیم لیگ برتر بازی کنیم، شدنی نیست.

 

source