تنها کاری که باید برای تولید محتوا انجام داد

تعرفه و هزینه تولید محتوای صوتی: تعرفه محتوای صوتی مثل پادکست، براساس دقیقه درنظر گرفته میشود. مثلاً شخصی میگوید تعرفه تولید محتوای من هر کلمه ۶۰ تومان است. ج- آییننامهی مربوط به مادهی (۶۰) این قانون به پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید. منظورم این نیست که تولید محتوا هیچ هزینهای ندارد، بلکه منظورم این است که نسبت به بقیه روشها مثل تبلیغات، هزینهی خیلی کمتری نیاز است. محتوا هزینهی خیلی کمتری نسبت به دیگر روشهای بازاریابی دارد و به همین دلیل، بیشتر کسب و کارها روی تولید محتوای باکیفیت تمرکز کردهاند. کافیست سری به وبسایتهای خبری بزنید یا اینکه ببینید در شبکههای اجتماعی چه محتوایی روی بورس است و از آن استفاده کنید. همچنین اگر صفحات شرکتها، سازمانها و کسب و کارهای متوسط یا بزرگ ایرانی را در اینستاگرام ببینید، با محتواهای بسیار خوب و باکیفیتی مواجه میشوید که نشاندهندهی اهمیت تولید محتوا در شبکههای اجتماعی است.

همچنین معمولاً هر شخص یا شرکتی تعرفهی خاصی را برای خود درنظر میگیرد. چکلیستها، قالبهای آماده، ماشین حساب، داراییهای دیجیتال و هر نوع محتوای دیگری که برای مخاطبان هدف ساخته میشود، در این دسته قرار میگیرد. این پلتفرم به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار میگیرد تا بتوانید بر حسب نیازخود از آن استفاده نمایید. شما میتوانید تقویم تحریریه یا تقویم تولید محتوای خود را ایجاد کنید و بر اساس آن نیازهای خود را مرتفع سازید. این بدان معناست که ابتدا نیازهای مخاطبین را شناسایی کرده و محتوایی تولید کنید که بتواند به این موارد پاسخ دهد. بنابراین محتوا را به گونه ای بنویسید که کامل و همه جانبه باشد و بتواند به تمامی سوالات خواننده پاسخ دهد. ما معتقدیم هر اطلاعاتی که در این مقاله بیان می شود ارزشمند و مهم است اما این موضوع بدین معنی نیست که باید همین امروز تمامی مراحل بیان شده را انجام دهید. تقویم تولید محتوای پیچیده، بیشتر شبیه تولید محتوای ترکیبی هستند که در آن هر مرحله برای ایجاد و انتشار محتوا مشخص شده است و فردی تمامی وظایف طولانی مدت را برنامه ریزی نموده است. هر کسب و کاری برای بقا، نیاز دارد تا درآمد داشته باشد و برای آن باید بتواند محصولات و خدمات خود را بفروشد.

Haystacks on a hill اما مقالهی شما باید طوری باشد که اگر کسی تازه با سئو آشنا شده، بتواند آن را درک کند. به طور مثال اگر مقالهای با موضوع نحوه پخت قرمهسبزی نوشتهاید، طبیعی است که نیازی به ویرایش ندارد، چون دستور پخت آن هیچ زمان تغییر نمیکند. مثلاً اگر حالا دارید مقالهای را در یک موضوع خاصی مینویسید، شاید مقالهی شما مقالهی خوب و کاملی هم باشد، اما این مقاله ۲ یا ۵ سال دیگر، احتمالاً مقالهی کاملی نیست. فرض بگیریم شما قصد دارید مقالهای را در مورد سئوی سایت بنویسید. به راحتی میتوانید در سایت ثبت نام نمایید و سفارش تولید محتوای متنی، تولید محتوای صوتی، موشن گرافی دهید. آیا ترجمه مقالات سایت های خارجی میتواند برای سایت ما و بخش فروش ما ارزش افزوده ایجاد کند؟ همچنین محتوای خوب میتواند در نهایت به فروش ختم شود. همچنین گاهی اوقات با ایجاد یک اینفوگرافیک می توانید موضوع را برای کاربر بگنجانید.

سئو را در اولویت قرار دهید: اصول اولیۀ بهینهسازی برای موتورهای جستوجو (SEO) را رعایت کرده و کلمات کلیدی مرتبط را بهطور طبیعی در محتوای خود بگنجانید. با تولید محتوا قرار است از کجا به کجا برسیم؟ از راههای لینک سازی در ایران، تهیه رپورتاژ آگهی است. انواع مختلفی از اسناد وجود دارد که می توان از آن برای تهیه تقویم تحریریه استفاده کرد. یعنی یکی از ابزارهای خیلی خوب که به کمک آن میتوان فروش را چندینبرابر افزایش داد همین محتواست. برای اینکه بدانید تولید محتوا یعنی چه نیاز است که ابتدا بدانید به هر اطلاعاتی که از طریق موتورهای جستجو یا سایر بسترها به خواننده منتقل میشود، تولید محتوا گفته میشود. مطمئنا همه ما قبلا چیزهایی را نوشته ایم اما فاز تولید محتوا در بازاریابی محتوا جایی است که باید به ایده های انتخاب شده شکل بخشیده شود. باید سندی را انتخاب کنید که برای تیم شما مناسبتر است. در این دوران، تولید محتوا بهعنوان یک منبع درآمدی جایگزین برای بسیاری از افرادی مطرح شد که شغل خود را به طور موقت یا دائم از دست دادند یا اصلاً ترجیح دادند که زمین بازی جدیدی را برای خود انتخاب کنند. این نکاتی که گفته میشود بیشتر در مورد محتوای متنی است.