بازیگران جیمز ویدوز و تیم متسون در صحنه فیلمبرداری فیلم «خانه حیوانات» استودیو یونیورسال در … [+] 1978. (عکس از آرشیو مایکل اوکس/گتی ایماژ)
Getty ImagesAndy Kessler در آخرین ستون خود در وال استریت ژورنال می نویسد که ایالات متحده «قوی است دقیقاً به این دلیل که همه ما یکسان فکر نمی کنیم. ایدههای جدید از روشهای جدید تفکر ناشی میشوند.» کسلر آن را خیلی خوب بیان می کند. ما افراد به طور کلی حال و آینده را بسیار متفاوت می بینیم، و این تقسیم بندی است که توسط کسلر ستایش شده است که باعث پیشرفت بسیار می شود.
صنعت سرگرمی معنای تجاری تفکر کسلر را به خوبی توضیح می دهد. به Chevy Chase نقش Otter در Animal House پیشنهاد شد، اما به جای آن بازی Foul Play را انتخاب کرد. به دونالد ساترلند 20000 دلار به علاوه امتیاز ناخالص در Animal House پیشنهاد شد، اما در عوض 35000 دلار منهای امتیازات با توجه به اعتقاد عمیق او مبنی بر اینکه این فیلم کوچک باکس آفیس زیادی تولید نخواهد کرد، ماندگار شد.
انتخاب های تجاری اشتباه چیس و ساترلند به ما یادآوری می کند که تصمیمات خوب و عالی در آن زمان به ندرت آشکار می شوند. حقیقت قبلی در دنیایی بهتر طبقه سیاسی را بیدار میکند که اقداماتش در قبال TikTok چقدر اشتباه است. ضمنی در حملات آنها و نقش قانونی آنها در ممنوعیت TikTok این است که از محبوبیت ادعایی ایجاد شده توسط CCP برای جاسوسی از آمریکایی ها استفاده می شود تا راه های اقتدارگرایانه ح.ک.چ را به ایالات متحده برساند.
واقع بینانه تر، داده های مربوط به آمریکایی ها با ارزش ترین در جهان است و دقیقاً به همین دلیل قبلاً در سراسر جهان فروخته شده است. این یادآوری است که دادههای مربوط به مردم آمریکا قبلاً با یا بدون TikTok به وفور وجود داشته است (و وجود خواهد داشت) و با یا بدون TikTok در سراسر جهان (از جمله به تولیدکنندگان، سیاستمداران یا هر دو در چین) فروخته خواهد شد.
در عین حال، تمایل تولیدکنندگان جهان به دانستن درباره ما آمریکاییها چیزی است که باید جشن گرفته شود، نه قانونگذاری علیه: آنها میخواهند درباره ما بدانند زیرا ما سازندهترین مردم روی زمین هستیم. هرچه آنها ما را بهتر درک کنند، توانایی آنها برای برآورده کردن و رهبری نیازهای ما بهتر است.
بیشتر برای YOUKieran Culkin 'A Real Pain' این هفته در جریان دیجیتال قرار می گیرد. توضیح می دهد که ترس حسی از 'Nosferatu' از لیکرز به شکل گیری بازار تجارت NBA کمک می کند. آزادی؛ آمریکایی هایی که در مورد همه چیز اختلاف نظر دارند و می توانند دیدگاه های ناسازگار خود را در بازار زنده کنند. پیشرفت اقتصادی نتیجه خوشحال کننده اختلافات ابراز شده است. ما عموماً کسانی را که از طریق انگیزه سود ابراز اختلاف می کنند به عنوان کارآفرین توصیف می کنیم.
با بازگرداندن نبوغ اختلاف به TikTok، سیاستمداران محافظه کار ایالات متحده نباید به دنبال ممنوعیت باشند، بلکه باید اجازه دهند تجارت در ایالات متحده آزادانه مسیر خود را طی کند. و آنها باید بر اساس آنچه هر روز در ایالات متحده اتفاق می افتد، این کار را با اطمینان انجام دهند.
چیزی که ما به طور معمول در بازارهای پویا خود می بینیم این است که غول ها همیشه دچار لغزش می شوند و این کار را انجام می دهند زیرا به گفته جورج ویل، فردا یک قرن دیگر است. بهویژه در تجارت، زمان حال پیشبینیکننده واقعاً بدی برای آینده است. تیم متسون مشتاقانه به نقش سمور که چیس آن را رد کرد، علاقه داشت، اما همانطور که او در خاطرات جدید و عالی خود توضیح می دهد، لعنتی خوشحالم از ملاقات با شما (بررسی پیش رو)، "به ندرت می دانید" که آیا یک پروژه موفق خواهد بود یا خیر. باکس آفیس.
نکته اصلی این است که اختلاف نظر در مورد آنچه که نیازهای مصرف کننده را برآورده می کند و رهبری می کند، چیزی است که گذشته و حال را به مرتع می کشد، نه حمایت گرایی. حمایت گرایی در مورد محدود کردن و تغییر شکل انتخاب های مردم است و اجازه نمی دهد یک بحث بی پایان در بازار مشخص کند که آینده چگونه خواهد بود.
در حال حاضر، سیاستمداران و دادگاههای ایالات متحده در حال استفاده از زور برای غلبه بر یک رقیب متعلق به ایالات متحده در TikTok هستند که جرأت کشف نیازهای مصرفکنندگان آمریکایی را داشت، به گونهای که رقبا نبود. استفاده از زور برای خفه کردن این سیگنال بازار چقدر خطرناک است. بهتر است به آزادی تکیه کنیم.
من را در توییتر دنبال کنید. John TamnyFollowing من رئیس مؤسسه Parkview، سردبیر RealClearMarkets، عضو ارشد مؤسسه Market، و مشاور ارشد اقتصادی برای Applied Finance Advisors هستم. من همچنین نویسنده هفت کتاب هستم. عنوان بعدی من که در آوریل 2024 منتشر می شود و با همکاری جک رایان نوشته می شود، با عنوان آوردن آدام اسمیت به خانه آمریکایی: پرونده ای علیه مالکیت خانه است. اخیراً منتشر شده The Money Confusion (مطبوعات همه فصل ها، 2022) است. دیگران وقتی سیاستمداران وحشت کردند، هر دو اشتباه می کنند (AIER، 2019)، پایان کار (Regnery، 2018)، چه کسی به فدرال رزرو نیاز دارد؟ (Encounter, 2016) و Popular Economics (Regnery, 2015).">