در سال 2006، شرکت فاو با تکیه بر دانش فنی مزدا، زیرمجموعهای جدید به نام **بسترن** را ایجاد کرد. نخستین سری محصولات بسترن حتی از پلتفرمهای مزدا استفاده میکردند و جالبتر اینکه برخی از این محصولات در کارخانههای مزدا در چین تولید میشدند.
پس از 13 سال حضور موفق بسترن در بازار چین، فاو به این نتیجه رسید که این برند جایگاه مناسبی در میان مشتریانش دارد و تصمیم گرفت تغییراتی اساسی در آن ایجاد کند. این تغییرات منجر به تولد دوباره بسترن با نامی جدید شد.
از سال 2019، مشتریان فاو دیگر شاهد عرضه محصولات جدیدی از خانواده بسترن نبودند، زیرا این شرکت تولید محصولاتش تحت این برند را متوقف کرد. اما این پایان راه بسترن نبود، چراکه نسل جدید محصولات این برند با نام **بستیون (Bestune)** به بازار چین معرفی شد. برند جدید بستیون نه تنها در نام، بلکه در طراحی نیز تغییراتی اساسی داشته است. این برند حالا لوکستر و مدرنتر شده و هدف آن جذب مشتریان سختپسند فاو است.
هواداران بسترن به خوبی میدانند که فاو تاکنون لوگوی اختصاصی برای این برند نداشته و تمام محصولات بسترن با لوگوی عقابنشان و آبیرنگ فاو عرضه میشدند. اما بستیون دیگر از این قاعده پیروی نمیکند و لوگوی اختصاصی خود را دارد. اگر به لوگوی مستطیلشکل بستیون دقت کنید، متوجه میشوید که شبیه یک پنجره نیمهباز طراحی شده است. فاو این لوگو را به عنوان «پنجرهای رو به جهان» معرفی میکند.