کد خبر : 2111550 |
17 اسفند 1403 ساعت 05:43 |
3.9K بازدید |
28
دیدگاه
سرمربی چادرملو بابت حذف ستاره لوگو پرسپولیس، از این تیم عذرخواهی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، چادرملو امروز در دیداری حساس از هفته بیست و دوم لیگ برتر، پذیرای پرسپولیس است. شاگردان محمدسعید اخباری که در خانه آمار قابل توجهی را به ثبت رساندهاند، به دنبال حفظ این روند خوب خود مقابل یکی از مدعیان قهرمانی هستند.
اما موضوعی که باعث شد این بازی پیش از آغاز با حاشیه همراه شود، به موضوع بلیت فروشی آن برمیگردد. در سایتی که برای فروش بلیتهای این دیدار در دسترس هواداران قرار داده شده بود، لوگو پرسپولیس بدون ستاره بود که حتی منجر به صدور اطلاعیهای از سوی باشگاه چادرملو شد.
مسئله بعدی نیز کندی سایت و مشکلات هواداران برای خرید بلیتهای این مسابقه بود که اعتراض شدید طرفداران یزدی را به دنبال داشت. این دو موضوع در نشست خبری محمدسعید اخباری، سرمربی چادرملو مطرح شد و او در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.
اخباری گفت: من تنها میتوانم از این بابت عذرخواهی کنم، اما حقیقت این است که این مسئله قصور باشگاه نبود. پیمانکاری که مسئولیت سایت بلیتفروشی را بر عهده دارد، دچار اشتباه شد و لوگوی پرسپولیس را بهدرستی درج نکرد. از همین تریبون از تیم پرسپولیس و هوادارانش بابت این موضوع و حذف ستاره از لوگو عذرخواهی میکنم.
وی درباره شلوغی سایت نیز گفت: البته این موضوع کاملاً در اختیار آن پیمانکار بوده و ارتباطی با باشگاه چادرملو ندارد. همچنین، حجم بالای درخواستها باعث شد سایت دچار مشکل فنی شود و در لحظاتی دچار اختلال گردد. مجدداً از همه هواداران بابت این اتفاق عذرخواهی میکنم و امیدوارم دیگر چنین مشکلاتی پیش نیاید.
source