قهرمانى زنان كانوپولوى ايران در مسابقات مالزى


کد خبر : 1987970 |
28 آذر 1402 ساعت 09:57 |
713 بازدید |

1
دیدگاه


عنوان قهرمانی مسابقات اوپن کانوپولو ۲۰۲۳ مالزی به تیم بانوان ایران رسيد.

قهرمانى زنان كانوپولوى ايران در مسابقات مالزى

به گزارش “ورزش سه”، در دیدار فینال مسابقات اوپن کانوپولو قهرمانی مالزی-کوالالامپور، تیم بانوان ایران با شکست تمامی رقیبان عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورد.

در این مسابقات که از تاریخ 23 لغایت 26 آذر ماه برگزار شد، تیم‌های بانوان، آقایان و جوانان زیر 21 سال ایران شرکت داشتند که در نهایت تیم دختران “تهران” با پیروزی ۴ – ۳ در برابر تیم مشترک سنگاپور و چین تایپه، موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و جام این دوره از مسابقات را بالای سر بردند.

پس از کسب عنوان قهرمانی توسط نماینده بانوان ایران، نماینده مردان ایران “کاسپین” نیز با واگذاری دیدار فینال به مدال نقره دست یافت.

همچنین جوانان زیر 21 سال ایران در دیدار فینال بازی را واگذار و به مدال نقره دست یافتند.

در حالی که شرایط جوی نامساعد روز اول مسابقات ادامه بازی‌ها را دشوار كرده بود، با نظر داوران ادامه بازی‌ها بعد از ظهر روز اول لغو شد. در پایان روز دوم بازی‌ها و پس از اتمام دور مقدماتی، نهایتا تیم‌های زنان و مردان و جوانان زیر 21 سال ایران به نیمه نهایی راه پيدا كردند که هر سه تیم نیز در صبح روز آخر مسابقات با برتری مقابل حریفان به فینال مسابقات رسيدند.

تیم زنان ایران با ترکیب الهه پورعبدیان، ثنا طهوری، نرگس آقایی، ملیکا برون، مهدیه شبانی، مبینا حسین خانی، آناهیتا مهترپور و هنگامه نیک زارع و با مربیگری الهه پورعبدیان و محمد علی مولایی در این رقابت‌ها حاضر شدند.

کاروان تیم‌های مردان و زنان ایران صبح روز سه شنبه از طریق شارجه وارد کشور می‌شوند.

source