نبرد حساس برای ارتقا رتبه در جدول:/ گزارش زنده: تراکتور 3 – 0 نفت آبادان


کد خبر : 1990690 |
09 دی 1402 ساعت 15:40 |
4.5K بازدید |

18
دیدگاه

نبرد حساس برای ارتقا رتبه در جدول:


تراکتور و نفت آبادان در دیداری حساس به مصاف هم رفته‌اند.

گزارش زنده: تراکتور 2 - 0 نفت آبادان

به گزارش ورزش سه، تراکتور و صنعت امروز در حالی به مصاف هم خواهند رفت که دو تیم شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند، تراکتور روی روند صعودی قرار دارد و نتایج خوبی در هفته های اخیر کسب کرده است و در سمت مقابل نفت آبادان روزهای خوبی را نمی‌گذراند.

تراکتور در پنج دیدار اخیر 3 پیروزی، 1 تساوی و یک شکست داشته و نفت آبادان 1 پیروزی، 1 تساوی و 3 شکست را تجربه کرده است، شاگردان عبدالله ویسی در چهار هفته اخیر هیچ پیروزی به دست نیاوردند و امروز باید به مصاف تیم با انگیزه و آماده تراکتور برود و روز سختی را پشت سر خواهند گذاشت.

شاگردان خمس برای اینکه نیم فصل را در رتبه چهارم جدول به پایان برسانند باید در این مسابقه به پیروزی برسند و امیدوار به نیم فصل دوم برای رسیدن به رتبه های بهتری در جدول باشند و در مقابل شاگردان ویسی برای رهایی از قعر جدول باید در این مسابقه به پیروزی برسند، در صورت شکست نفت آبادان و پیروزی استقلال خوزستان به همراه نساجی، نفت در انتهای جدول قرار خواهد گرفت، البته در صورت پیروزی نفت می‌توانند چند پله در جدول صعود کنند.

در پنج تقابل اخیر دو تیم تراکتور با 3 پیروزی دست پیش دارد، یک بازی با نتیجه تساوی و یک پیروزی برای نفت آبادان ماحصل تقابل های این دو تیم بوده است.


تقویمهفته پانزدهم لیگ برتر؛ ۱4۰2/۱0/۹
سوتداوران: یاسر همرنگ(داور وسط) – حامد تازه‌پور و اسماعیل احمدی(کمک داوران) – حسسن زیاری(داور چهارم) – محمدرضا اکبریان(ناظر داوری)
ورزشگاه: یادگار امام تبریز


تراکتورترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، سعید کریم‌آذر، سیامک نعمتی، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، محمد قنبری، مهدی هاشم نژاد و مهدی عبدی
سرمربی: پاکو خمس


نفت آبادانترکیب نفت آبادان:
فهد طالب، میثم تهی دست، محمدرضا خانزاده، فیاض میردورقی، یوسف وکیا (فاخر تهامی – 30)، حسین سنگرگیر، رضا امانی نژاد، حکیم نصاری، یوسف کی شمس، فرزین معامله‌گری، علی یوسف
سرمربی: عبدالله ویسی


توپ گلشرح گل:

عارف آغاسی (25 – تراکتور 1 – 0 نفت آبادان): مدافع تراکتور با شوت زیبا از راه دور دروازه فهد طالب را باز کرد، آغاسی که در میانه های میدان صاحب توپ بود اقدام به شوت زنی کرد و گل اول تراکتور به ثمر رسید.

مهدی هاشم‌نژاد (32 – تراکتور 2 – 0 نفت آبادان ): مهدی هاشم نژاد با حرکت تکنیکی و نفوذ به قلب دفاعی نفت آبادان در فرصت شوت زنی قرار گرفت و ضربه محکم او دروازه فهد طالب را برای بار دوم فرو ریخت.


کرنومتردقایق حساس:

دقیقه 9: ضربه طالب ریکانی پس از برخورد به مدافع تراکتور خطرناک شد اما پورحمیدی توپ را مهار کرد.
دقیقه 11: ضربه ریکاردو آلوز به شکلی خطرناک از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.
دقیقه 16: ضدحمله بازیکنان تراکتور با خروج به موقع و عالی پورحمیدی همراه شد و این فرصت فوق‌العاده برای نفت از دست رفت.
دقیقه 24: حرکت تکنیکی ریکاردو آلوز در میانه میدان با پاس او برای حسینی همراه شد و ضربه این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.


بولت پرسپولیسحواشی:

* هواداران تراکتور پس از یک بازی محرومیت در ورزشگاه حضور پیدا کردند.
* پس از شروع بازی هواداران تراکتور همچنان در حال آمدن به ورزشگاه هستند.
* یوسف وکیا به دلیل مصدومیت شدیدی که برای او پیش آمد با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد و تعویض شد.

source