طرفداری | از FIFA 94 تا EA FC 26، شوتهای از راه دور تحولی چشمگیر در جزئیات گرافیکی و انیمیشن داشتهاند. در نسخههای ابتدایی، توپ و بازیکنان به صورت اسپرایتهای دوبعدی ساده نمایش داده میشدند و شوتهای دوربرد بیشتر یک حرکت خطی و بدون جزئیات بودند. با ورود موتورهای سهبعدی در اواخر دهه ۲۰۰۰، مسیر حرکت توپ، انیمیشن تابدادن پا و واکنش دروازهبانها واقعیتر شد و ذراتی مثل گرد و خاک چمن به نمایش درآمد.
در نسلهای جدید، نورپردازی پویا، فیزیک پیشرفته توپ، لرزش دوربین و افکتهای سینمایی، شوتهای از راه دور را پرهیجانتر کردند. امروز در EA FC 26، جزئیاتی مانند تغییر فرم بدن پیش از ضربه، میکروانیمیشنهای تماس پا با توپ، حرکت طبیعی چمن و ردّ چرخش توپ، تجربهای نزدیک به تماشای یک شوت واقعی در فوتبال ایجاد میکند.
-
مقایسه جزئیات گرافیکی در ضربات آزاد از FIFA 94 تا EA FC 26
-
مقایسه ضربات پنالتی کیلیان امباپه در بازیهای FIFA و PES
-
مقایسه جزئیات گرافیکی در شادیهای پس از گل در بازی EA FC 26 و UFL 2026
source