آرزوی بازی با ایران در فینال جام ملت‌های آسیا را داریم/ هیچکس نمی‌داند تا کجا می‌توانیم پیشروی کنیم

تیم ملی تاجیکستان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا موفق شد پس از تساوی ۱-۱ در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵-۳ از سد امارات بگذرد تا در اولین حضورش به جمع ۸ تیم برتر جام برسد.

پتار شگرت سرمربی کروات تاجیکستان بعد از این بازی گفت: «آرزوی بعدی من این است که دوباره به دور بعد بروم. فکر می‌کنم در تاجیکستان هیچکس نمی‌خوابد. در آخرین دقیقه گل خوردیم اما بازیکنانم خیلی زود از زمین بلند شدند و جنگیدند. بازی خیلی بزرگی را بردیم. ۹۰ دقیقه نبرد کردیم و توانستیم نتیجه درخور بگیریم. من از قبل می‌دانستیم بازیکنانی دارم که باور دارند می‌توانند موفق شوند. هیچکس نمی‌داند تا کجا می‌توانیم پیشروی کنیم. رؤیای بعدی من این است که دوباره به دور بعدی بروم. فکر می‌کنم امشب (یک‌شنبه شب) در تاجیکستان هیچکس نمی‌خوابد.»

شگرت در ادامه اظهار نظر جالبی درباره فارسی‌زبان بودن دو تیم ایران و تاجیکستان داشت و درباره احتمال رویارویی با شاگردان قلعه‌نویی گفت: «تیم ملی ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد و قدرت زیادی دارد. دوست داریم آرزوی بازی با ایران محقق شود. فعلاً از اینکه به یک جهارم صعود کردیم خوشحالیم و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

بیشتر بخوانید: ستاره پرسپولیس دلیل گریه کردنش پس‌ از گلزنی را فاش کرد +ویدیو

source