ژابی آلونسو، گزینه رویایی مدیران بایرن مونیخ برای فصل آینده

طرفداری | به گزارش اتلتیک، از دست دادن ۳ امتیاز جدال با بوخوم و تجربه سومین شکست متوالی، سران و هواداران بایرن مونیخ را نسبت به توماس توخل ناامید و عصبانی کرده است. باواریایی ها که پیش تر از جام حذفی کنار رفته بودند، در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی را به لاتزیو واگذار کردند و در لیگ نیز از شانس چندانی برای سبقت گرفتن از بایرلورکوزن برخوردار نیستند؛ این یعنی بایرن مونیخ به احتمال زیاد پس از سال ها و در اتفاقی نادر، فصل را بدون جام به اتمام خواهد رساند.

به گزارش اتلتیک، سران بایرن مونیخ امیدوارند با بهبود نتایج این تیم در هفته‌های آینده، از زیر فشار اخراج توماس توخل خارج شوند و تا انتهای فصل جاری به همکاری خود با این سرمربی ادامه دهند. این تصمیم در حالی گرفته شده که برخی مدیران بایرن مونیخ خواهان انتصاب هانسی فلیک به عنوان جایگزین اضطراری توخل شده بودند اما برخی دیگر از مدیران و همچنین بخش بزرگی از بازیکنان این باشگاه با استناد به نتایج فاجعه‌بار فلیک در تیم ملی آلمان، نسبت به توانایی های این سرمربی برای تکرار عملکرد درخشانش در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تردید دارند و با بازگشت او مخالفند.

از همین رو، مدیران بایرن مونیخ می خواهند در کنار ادامه همکاری با توخل، از زمانی که تا انتهای فصل در اختیار دارند استفاده کرده و به بررسی همه جانبه گزینه‌های سرمربیگری این تیم برای فصل آینده بپردازند. اتلتیک گزارش داد ژابی آلونسو، سرمربی موفق بایرلورکوزن گزینه رویایی مونیخی ها برای در دست گرفتن هدایت این تیم برای فصل آینده به شمار می رود و در صدر فهرست مدیران باشگاه قرار گرفته است. هرچند آلونسو اولویت مدیران لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ نیز به حساب می آید اما تجربه این سرمربی در آلمان و سابقه حضور در بایرن مونیخ، ممکن است او را برای کار در آلیانتس آرنا ترغیب کند.

source