تصمیم متفاوت یحیی درباره سروش و زاهدی


کد خبر : 1976512 |
09 آبان 1402 ساعت 04:13 |
16.7K بازدید |

3
دیدگاه


یحیی گل‌محمدی درست بین دو نیمه بازی تیمش مقابل استقلال تاجیکستان دو تغییر در ترکیب تیمش انجام داد. اتفاقی که در دیدار با ملوان انزلی هم افتاد. با این وجود به نظر می‌رسد دو تغییر روز بازی ملوان برعکس بازی آسیایی سرخ‌ها فنی بوده نه انضباطی.

تصمیم متفاوت یحیی درباره سروش و زاهدی

به گزارش “ورزش سه” با تصمیم یحیی گل‌محمدی در بین دو نیمه دیدار پرسپولیس مقابل ملوان شهاب زاهدی و سروش رفیعی از زمین بیرون رفتند تا میلاد سورگی و مهدی ترابی به جای آنها به میدان بیایند.
جالب اینکه سروش رفیعی در بازی قبلی مقابل استقلال تاجیکستان همراه با محمدحسین کنعانی‌زادگان در بین دو نیمه از زمین بیرون رفته بود تا دو بازی متوالی فقط 45 دقیقه در زمین حضور داشته باشد.
بار اول تعویض او انضباطی و بار دوم ظاهرا فنی بو،د اما در روز ریکاوری، یحیی گل‌محمدی تصمیم متفاوتی درباره دو بازیکن تعویضی بین دو نیمه گرفت.

1943059

در حالی که سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی‌زادگان روز بعد از بازی با استقلال تاجیکستان در تمرین کامل نفرات ذخیره حضور داشتند و 70 دقیقه کار کردند اما در تمرین روز بعد از بازی با ملوان، شهاب زاهدی با نفرات ذخیره تمرین کاملی انجام داد و سروش رفیعی با نفرات اصلی ریکاوری کرد.
به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی از وضعیت بدنی شهاب زاهدی در بازی با ملوان راضی نبوده که تاکید کرده او با نفرات ذخیره تمرین کاملی انجام دهد، و الا موضوع دیگری را برای این تمایز در تصمیم‌گیری درباره دو بازیکن با مدت زمان بازی یکسان نمی‌توان پیدا کرد.

source