استویکوویچ: صربستان شایسته شکست نبود؛ مصدومیت کوستیچ شاید رباط صلیبی باشد

طرفداری | صربستان مقابل انگلیس شکست خورد. 

تیم ملی صربستان در دیداری که تا اواخر بازی از خلق موقعیت ناکام مانده بود، مقابل انگلیس متحمل شکست 1-0 شد. دراگان استویکوویچ معتقد است تیمش شایسته چنین نتیجه‌ای نبود. سرمربی 59 ساله پس از بازی گفت:

بازی بسیار خوبی بود، هر دو تیم کیفیت بالایی داشتند. انگلیس تیم بسیار خوب و قدرتمندی است، اما ما بازی بسیار شجاعانه‌ای انجام دادیم؛ این همان سبک فوتبالی بود که به عنوان هدف در نظر گرفته بودیم. با تغییراتی که انجام دادیم توانستیم به آنچه می‌خواستیم برسیم؛ کنترل توپ و وادار کردن انگلیس به دفاع. از کاری که انجام دادیم افتخار می‌کنم، ما لایق باخت نبودیم اما به مسیرمان ادامه خواهیم داد. قطعا از نتیجه راضی نیستم، اما اتفاق افتاد. زمان کافی برای استراحت و ریکاوری داریم، تمام تلاش خود را مقابل اسلوونی انجام خواهیم داد، ما باید آن بازی را امشب برنده شویم. به جز نتیجه هیچ ناامیدی ای وجود ندارد. باخت را دوست ندارم، اما این بخشی از کار است.

ما از زمان جام جهانی 2022 پیشرفت کرده‌ایم. همه بازیکنان آماده هستند، مانند مسابقات قطر مشکلی در انتخاب ترکیب وجود ندارد، همه واقعا انگیزه دارند و همه ما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را برای تیم داشته باشیم. همه روی روحیه تیمی تمرکز دارند و امروز بازیکنان برای گلزنی بهترین عملکرد خود را ارائه دادند. وضعیت خوب است، آن‌ها آماده بازی هستند و از این به بعد همه چیز به من بستگی دارد. آن [جام جهانی] یک فاجعه کامل بود، هفت یا هشت بازیکن غایب بودند و جمع کردن تیم واقعا سخت بود.

مصدومیت کوستیچ؟ باید ببینیم. روی زانوی او یخ گذاشته‌اند. شاید رباط باشد، باید ارزیابی کنیم. تعویض تادیچ؟ او 45 دقیقه به خاطر تصمیمات فنی بازی نکرد. می‌خواستم در اواخر بازی سرحال باشد، یک تاکتیک بود.  

source