با حذف آلمان: حرف لوو درست از آب درآمد


کد خبر : 2053003 |
16 تیر 1403 ساعت 12:57 |
31K بازدید |

34
دیدگاه


یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، معقتد است که این تیم دیگر برتری خاص گذشته را ندارد.

با حذف آلمان: حرف لوو درست از آب درآمد

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی آلمان شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت و با دریافت گلی دیرهنگام در وقت اضافه دوم برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به جمع چهار تیم برتر این تورنمنت بازمانده باشد.

بسیاری از هواداران تیم ملی آلمان امیدوار بودند که این تیم بتواند با کسب عنوان قهرمانی در مسابقاتی که به میزبانی همین کشور برگزار می‌شود، بار دیگر به روزهای اوجش برگردد اما شرایط مطابق انتظار آنها پیش نرفت و لوو معتقد است که این تیم دیگر برتری خاص آلمانی را ندارد. 

1883331

او در این باره به خبرنگاران گفت: «ما دیگر برتری آلمانی را نداریم! فکر می‌کنید که تیم ملی انگلیس و آرژانتینی‌ها نمی‌جنگند و به اندازه ما نمی‌دوند؟ آنتونیو رودیگر دیوانه‌وار تلاش می‌کند، یوشوا کیمیش و بقیه هم با تمام وجود در تلاش هستند اما برتری آلمانی و این اشتیاق اساس همه چیز است. اساس فوتبال است. در غیر این صورت توان رقابت ندارید. بازیکنان ما شخصیت درستی دارند، اما این برای موفقیت کافی نیست. 

ما باید راه حل تاکتیکی مناسب و عوامل درست را پیدا کنیم. این باید تمام ساختار و هدف ما در فوتبال آلمان باشد. همچنین باید تجدید نظری درباره تمرینات فردی داشته باشیم. این انتقاد از یولیان ناگلزمان نیست. او مربی جوان با ایده‌های خوب و تجربه زیاد است. شما نمی‌توانید او را بعد از چهار بازی زیر سوال ببرید. من اطمینان دارم که او راه حلش را پیدا خواهد کرد.»

source