آندرتیکر: پیشنهاد هنگفت WCW را به خاطر اعتماد وینس مکمن رد کردم/ اخبار WWE

طرفداری | آندرتیکر، عضو تالار مشاهیر WWE، از آن روی که خود را مدیون وینس مکمن (مالک وقت WWE) می‌دانست، پیشنهاد هنگفت کمپانی WCW را رد کرد.

آندرتیکر، با نام واقعی مارک کالاوی، در پادکست «Six Feet Under» توضیح داد که چرا در طول دوران «جنگ‌های دوشنبه شب» به کمپانی رقیب WWE نپیوسته است.

هر کسی باید تصمیمی بگیرد که برای او درست باشد. اگر می‌توانید به همان میزان پول، یا حتی بیشتر، به دست آورید و در عین حال کار کمتری انجام دهید، به خصوص در حرفه‌ای که بدن شما ابزار کارتان است، باید آن پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. اگر شرایط من متفاوت بود، اگر WCW به من نمی‌گفت که نمی‌توانم پولساز باشم (در سال ۱۹۹۰)، نمی‌دانم چه کاری انجام می‌دادم. واقعاً نمی‌دانم. این حقیقت که آن‌ها به من گفتند، «هرگز نمی‌توانی پول در بیاوری»، همیشه انگیزه‌ای در من بود. حتی زمانی که آنها تماس گرفتند. به یاد می‌آورم که کوین نش با من تماس گرفت و گفت، «فکر می‌کنم می‌توانم این را برایت جور کنم، اگر می‌خواهی بیایی.» با خودم فکر کردم، «خب، این خیلی بیشتر از پولی است که الان درمی‌آورم.» به آن فکر کردم و بعد گفتم، «نه.» دلیل آن تصمیم این بود که وینس مکمن به من فرصت داد. با خود می‌گفتم «شاید این بدترین تصمیمی باشد که تا به حال گرفته‌ام، اما او به من فرصت داد تا به کسی تبدیل شوم.» تصصمیم ساده‌ای نبود. پول بیشتر در ازای کار خیلی کمتر به من پیشنهاد شده بود. احتمالاً در وضعیتی قرار می‌گرفتم که دوباره به من خوش‌آمد می‌گفتند، شاید هم نه!

 آندرتیکر در پایان با اشاره به شکست WCW به دست WWE گفت:

در نهایت من ماندم، مثل بقیه حسابی کتک خوردم و سپس همه چیز را دگرگون کردیم و بهترین بازگشت تاریخ را رقم زدیم، واقعاً رضایت‌بخش بود. افراد زیادی به من گفتند، «باید دنبال پول بروی.»

source