تولید محتوا
توسط Daman Jeet Singh، یکی از بنیانگذاران FunnelKit، مجموعه ای از ابزارهای فروش که به بیش از 18000+ کسب و کار کمک می کند تا فرآیند پرداخت خود را ساده کنند.
getty هنگامی که شخصی به برند شما وفادار است، احتمال بیشتری دارد که محصولاتی را از سایت شما بخرد و در چندین کانال بازاریابی با شرکت شما تعامل داشته باشد. اگر موفق به ایجاد وفاداری شوید، می توانید انتظار فروش، ارجاع و تعامل بیشتری را داشته باشید.
مسئله این است که ایجاد وفاداری به برند نیازمند زمان و تلاش است.
شما می توانید کارهای مختلفی را برای ایجاد اعتماد و اطمینان انجام دهید، از جمله فروش محصولات با کیفیت بالا و ارائه پشتیبانی خیره کننده از مشتری.
اما امروز، من می خواهم بر جنبه دیگری از وفاداری به برند تمرکز کنم: بازاریابی محتوا. من کاملاً معتقدم بازاریابی محتوا یکی از بهترین راهها برای ایجاد وفاداری در بین مشتریان جدید و فعلی است. اگر بتوانید کسی را وادار کنید که قبل از سفارش دادن به شرکت شما احساس تعهد کند، می توانید شرط ببندید که بسیاری از این افراد به مشتریان دیرینه تبدیل خواهند شد.
بیایید به چند روش کاربردی برای استفاده از محتوا برای افزایش وفاداری به برند و رشد کسب و کار خود نگاه کنیم.
مخاطبان خود را بیشتر از FORMFORBES ADVISOR بهترین حساب های پس انداز پربازده سپتامبر 2023 توسط کوین پین مشارکت کننده بهترین حساب های پس انداز سود 5% سپتامبر 2023 توسط ByCassidy HortonContributor اولاً و مهمتر از همه، اگر وقت کافی برای پست کردن وبلاگ خود ندارید، می توانید از طریق وبلاگ خود زمان زیادی را بسازید. محتوای رسانه های اجتماعی
تصور کنید که وظیفه دارید محصولی را با مخاطبان خاص مانند نرم افزار بازاریابی ایمیلی بفروشید. به جای ارائه محصول به صاحبان مشاغل کوچک، باید وارد اتاقی شوید که تعداد زیادی از افراد تصادفی از خیابان بیرون کشیده شده اند و بسیاری از آنها صاحب مشاغل یا علاقه مند به بازاریابی ایمیلی نیستند.
این سخت به نظر می رسد، درست است؟
اگر برای شناخت مخاطبان خود وقت صرف نکنید، خودتان را برای این موقعیت آماده می کنید. توصیه میکنم تحلیلهای خود را در سایت مرور کنید، فرمهای بازخورد ارسال کنید و گوش دادن اجتماعی را تمرین کنید تا بتوانید اهداف و موانع افرادی که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند را بهتر درک کنید.
هرچه بیشتر در مورد این افراد بدانید، ایجاد وفاداری آسان تر خواهد بود، زیرا می توانید محتوایی ایجاد کنید که با نیازها و علایق آنها همخوانی داشته باشد.
ارزش پیشنهادی بدون درخواست چیزی در عوض کلید استفاده از محتوا برای افزایش وفاداری، ارائه ارزش به خوانندگان خود بدون درخواست چیزی در ازای آن است. مردم انتظار دارند چیزی با ارزش را زمانی به دست آورند که باید برای آن پول پرداخت کنند. از سوی دیگر، آنها انتظار ندارند که بیشتر کسبوکارها بدون هیچ رشتهای کاری مفید برایشان انجام دهند.
در این مرحله، شما از اهداف و نقاط دردناک مخاطب خود مطلع هستید. از آنچه آموخته اید برای ایجاد محتوایی استفاده کنید که دغدغه های رایج را برطرف می کند و آنها را یک قدم به هدفشان نزدیک می کند.
برای مثال، اگر میدانید که مخاطبان شما متشکل از صاحبان مشاغل کوچک هستند که میخواهند فهرست ایمیل خود را افزایش دهند، میتوانید هر یک از موارد زیر را انجام دهید:
• یک آهنربای سربی “راهنمای نهایی” ایجاد کنید.
• مجموعه ای از پست های مرتبط را منتشر کنید (به عنوان مثال، 10 روش رایگان برای رشد لیست ایمیل خود).
• یک دوره آنلاین برای مبتدیانی که می خواهند یاد بگیرند که سرنخ های خود را مدیریت کنند و تعداد مشترکان خود را افزایش دهند، اعلام کنید.
همه این انواع مختلف محتوا، ارائه ارزش به خوانندگان فعلی را برای شما آسان می کند و در عین حال افراد را به سایت خود جذب می کند، و ارزش مستمر به وفاداری به برند ترجمه می شود.
قانون کلی من این است: هنگام طوفان فکری برای ایده های محتوا، می پرسم: “این برای چه کسانی است و چگونه به آنها کمک می کند؟” اگر نتوانم به این سوالات پاسخ دهم، مفهوم را تا زمانی که بتوانم دوباره کار می کنم.
محتوای خود را متنوع کنید قبلاً به این نکته اشاره کردم، اما ارزش آن را دارد که در اینجا بحث کنید: محتوای خود را متنوع کنید. افراد با علایق مشابه ممکن است ترجیح دهند محتوا را به روش های متفاوتی مصرف کنند.
به عنوان مثال، برخی از افراد می خواهند وقت خود را صرف کرده و یک پست وبلاگ را بخوانند. دیگران به محتوای صوتی و تصویری علاقه مند هستند، زیرا می توانند در مسیر کارشان گوش دهند. همچنین افرادی خواهید داشت که چیزی را می خواهند که بتوانند دانلود کنند، مانند پی دی اف یا مجموعه ویدیویی.
اگر نگران این هستید که نتوانید ایده های کافی برای رفع این نیازها داشته باشید، یک خبر خوب برای شما دارم. استفاده مجدد از محتوا یک راه عالی برای به حداکثر رساندن ارزش هر یک از پست های شما است که به معنای کاهش هزینه ها و بهبود تعامل در چندین پلتفرم است.
به عنوان مثال، میتوانید بهترین پستهای وبلاگ خود را در بازاریابی ایمیلی به ارتقای عمیق محتوا، یک مجموعه ویدیویی در یوتیوب یا حتی چند پست در رسانههای اجتماعی که نکات کلیدی هر مقاله را برجسته میکنند، تغییر دهید.
تنوع بخشیدن به محتوای شما به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که چیزی برای همه وجود دارد، به این معنی که افراد زمانی که بخواهند محتوای مشابهی را در آینده ببینند به احتمال زیاد از سایت شما بازدید می کنند.
اکنون در رسانه های اجتماعی فعال شوید، بیایید در مورد اینکه چگونه فعال شدن در رسانه های اجتماعی می تواند به شما در ایجاد وفاداری کمک کند صحبت کنیم. این احتمال وجود دارد که مخاطبان هدف شما در آنجا حضور داشته باشند و علاقه مند به شنیدن برندهایی مانند شما باشند.
اگر برای تعامل با مشتریان احتمالی در رسانه های اجتماعی وقت نگذارید و به آنها نشان ندهید که چرا کسب و کار شما ارزش وقت گذاشتن را دارد، احتمالاً توسط یک رقیب انتخاب می شوند که نتیجه مطلوبی نیست.
پیشنهاد می کنم هر هفته زمانی را در سایت های اجتماعی بگذرانید و مکالمات مربوطه را با ابزار گوش دادن اجتماعی مورد علاقه خود دنبال کنید. در مثالی که من در سراسر این پست استفاده کردم، یک بازاریاب ممکن است هشتگ “بازاریابی ایمیلی” را دنبال کند و به دنبال پست هایی بگردد که ورودی آنها ممکن است ارزشمند باشد.
شما می توانید با ارسال مداوم در رسانه های اجتماعی و تعامل با افراد علاقه مند به برند خود، وفاداری ایجاد کنید و آگاهی را افزایش دهید. میتوانید برای افرادی که سؤال دارند پیوندهایی به مقالات خود ارسال کنید یا مستقیماً به آنها پاسخ دهید. اگر نصیحت شما محکم باشد، در آینده شما را به یاد خواهند آورد.
افکار نهایی همانطور که می بینید، راه های بسیار خوبی برای ایجاد وفاداری به برند با استفاده از بازاریابی محتوا وجود دارد. نکاتی که در اینجا ذکر شده است به ما کمک کرده است که سرنخ های جدید ایجاد کنیم و ارتباط را با کاربران جدید و مشتریان فعلی افزایش دهیم. من مطمئن هستم که با گذشت زمان و صبر، می توانید نتایج مشابهی را مشاهده کنید.
YECYoung Entrepreneur Council (YEC) یک سازمان فقط دعوتنامه و مبتنی بر هزینه است که از موفق ترین کارآفرینان 45 ساله و کمتر در جهان تشکیل شده است. اعضای YEC تقریباً هر صنعت را نمایندگی می کنند، هر ساله میلیاردها دلار درآمد ایجاد می کنند و ده ها هزار شغل ایجاد کرده اند. در yec.co بیشتر بیاموزید. سوال در مورد یک مقاله؟ ایمیل feedback@yec.co.”>
* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها