با اعلام پلیس اسپانیا، سه ضارب پدر یامال دستگیر شدند/ حال وخیم پدر ستاره بارسا در اثر ضربات چاقو

با اعلام پلیس اسپانیا، سه ضارب پدر یامال دستگیر شدند/ حال وخیم پدر ستاره بارسا در اثر ضربات چاقو

سه نفر به جرم درگیری و زخمی کردن پدر لامین یامال، ستاره تیم ملی اسپانیا و تیم فوتبال بارسلونا بازداشت شده‌اند.

خبرگزاری میزانلامین یامال ۱۷ ساله با درخشش استثنایی خود در ترکیب بارسلونا و تیم ملی اسپانیا باعث شد که خیلی زود به یکی از بازیکنان مطرح و محبوب در اسپانیا تبدیل شود.

در ساعات پایانی شب گذشته بود که گفته شد پدر یامال در یک درگیری به شدت زخمی شده است. چند نفر با چاقو ضرباتی را به او وارد کرده و سپس متواری شده بودند و شاهدان فورا برای رساندن او به بیمارستان اقدام کردند. با این که گفته شده بود شرایط او وخیم است، اما اعلام شد که خطر عبور کرده و با طی کردن روند درمان به زودی مرخص خواهد شد.

تلاش و جست‌وجوی پلیس برای پیدا کردن ضاربان خیلی زود آغاز شد و با تمامی شاهدان صحبت شد و دوربین‌های مداربسته مورد بررسی قرار گرفت.

اکنون روزنامه اسپورت اعلام کرده که سه نفر به اتهام چاقو زدن به پدر یامال بازداشت شده‌اند و به زودی به پرونده آن‌ها رسیدگی خواهد شد. مشخص نیست که پدر یامال باید تا چه زمانی در بیمارستان بماند.

این در حالی است که یامال هنوز برای دیدار با پدرش راهی بیمارستان نشده و این موضوع هم حاشیه‌هایی را در فوتبال اسپانیا به وجود آورده است و عده‌ای می‌گویند او به خاطر حفظ روحیه و آمادگی برای بازی بعدی بارسلونا ترجیح داده به بیمارستان نرود.

انتهای پیام/

source