اوگارته: جنگیدن ریشه در تاریخ و فرهنگ اروگوئه دارد؛ به منچستریونایتد کمک می‌کنم

طرفداری | مانوئل اوگارته، هافبک اروگوئه‌ای منچستریونایتد آماده است به تیم آشفته اریک تن هاخ کمک کند. 

اوگارته که با مبلغ 42 میلیون پوند از پاری سن ژرمن راهی اولدترافورد شد، در مراسم رونمایی‌اش در اولدترافورد شاهد شکست سنگین منچستریونایتد مقابل رقیب‌ دیرینه‌اش بود. اوگارته در مصاحبه با تلگراف قول داده است که برای نجات منچستریونایتد «می‌جنگد» و تمامی توانش را در ترکیب اریک تن هاخ به کار می‌گیرد. او گفته است:

«گارا چارووا»یعنی جنگیدن برای هر توپ مثل آخرین توپ زندگی‌ات. این روحیه جزئی جدایی‌ناپذیر از فوتبال اروگوئه است و ریشه در تاریخ و فرهنگ ما دارد. ما اروگوئه‌ای‌ها همیشه با تمام وجود برای پیروزی می‌جنگیم، حتی اگر شرایط سخت باشد. اروگوئه یک کشور کوچک است، اما دستاوردهای زیادی داشته است. بازیکنان خوبی تولید می‌کند و این نیز به دلیل همان گارا چارووا است.

بازپس گیری توپ بزرگترین قدرت اوگارته است. او از آغاز فصل 23-2022، در بین پنج لیگ معتبر اروپایی، به ازای هر 90 دقیقه دومین عملکرد برتر را در بحث تکل‌زنی داشته است. اوگارته فصل گذشته 98 تکل به ثبت رساند،که بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ 1 فرانسه بود، البته با در نظر گرفتن این موضوع که او تنها در 21 بازی از ابتدا به میدان رفت و در تیمی بازی می‌کرد که مالکیت 66 درصدی در بازی‌ها داشت. هافبک اروگوئه‌ای در این مورد می‌گوید:

وقتی توپ را در اختیار داریم، زمان فوتبال است. وقتی آن را نداریم، زمانِ جنگیدن. من سبک بازی خودم را توصیف کردم. وقتی وقت بازپس‌گیری توپ می‌شود، احساس راحتی می‌کنم و حالا می‌خواهم این کار را در منچستریونایتد انجام دهم و به تیم کمک کنم. هواداران می‌توانند انتظار چنین بازی‌ای از من داشته باشند، زیرا این سبک بازی جزئی جدایی‌ناپذیر از فوتبالم است. من در بحث تصاحب توپ عملکرد خوبی دارم و امیدوارم بتوانم این توانایی را در اولدترافورد و لیگ برتر نیز به نمایش بگذارم. دوست دارم یک بازیکن همه‌کاره باشم. علاوه بر بازپس‌گیری توپ، در حفظ توپ و بازیسازی نیز مهارت دارم. البته، همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد، اما چه جایی بهتر از منچستریونایتد برای ارتقای توانایی‌هایم؟

source