حمله شدید ویکتور فونت به لاپورتا و مدیران بارسلونا: آن‌ها توان مدیریت شرایط را ندارند

طرفداری | عملکرد لاپورتا در ریاست باشگاه بارسلونا هدف پرسش‌های زیادی قرار گرفته‌است.

در ادامه انتقادات شدید ویکتور فونت از مدیران بارسلونا، او بار دیگر به خوان لاپورتا و هم‌کارانش حمله‌ور شد. نامزد سابق ریاست بارسلونا که خود را برای انتخابات آینده آماده می‌کند، در گفتگو با اسپورت از تصمیمات لاپورتا، فعالیت او در نقل و انتقالات تابستانی و اوضاع فعلی باشگاه انتقاد کرد و گفت:

روسای جدید بارسلونا تنها سه سال است که روی کار آمده‌اند اما طی همین مدت، سه مدیر ورزشی عوض کرده‌اند، سه مربی مختلف را به تیم آورده‌اند و 30 بازیکن جدید جذب کردند که در حال حاضر فقط 8 نفر از آن‌ها هنوز در باشگاه حضور دارند. امسال فقط اولمو را جذب کردند و می‌گویند گوندوعان به دلایل ورزشی جدا شده‌است. چرا مردم را فریب می‌دهید؟ قبول کنید که بارسلونا تابستانی ناامیدکننده، پر از وعده‌های پوچ و پر از دروغ را پشت سر گذاشت.

فونت در ادامه افزود:  

بارسلونا تمام بازیکنانش را به لطف قوانین استثنای لالیگا ثبت نام کرده‌است. اگر کریستنسن و آرائوخو مصدوم نمی‌شدند چه اتفاقی می‌افتاد؟ چطور می‌خواستیم نام اولمو و اینیگو مارتینز را ثبت کنیم؟ روسا و مدیران فعلی بارسلونا نشان داده‌اند که توان مدیریت شرایط را ندارند و به همین دلیل است که می‌خواهیم در تابستان آینده انتخابات برگزار شود. 

source