برای جان انسان‌ها ارزش قائل نیستیم؛/ زارع: اگر می‌دانستم تیم را بیرون می‌کشیدم!


کد خبر : 2069213 |
24 شهریور 1403 ساعت 01:18 |
24K بازدید |

34
دیدگاه

برای جان انسان‌ها ارزش قائل نیستیم؛


مازیار زارع جزئیات جدیدی در خصوص اتفاقات دیدار با سپاهان و مرگ دلخراش هوادار ملوان مطرح کرد.

زارع: اگر می‌دانستم تیم را بیرون می‌کشیدم!

به گزارش ”ورزش سه”، بعد از درگذشت تلخ هوادار ملوان در جریان دیدار با سپاهان، مازیار زارع در گفت‌وگوی تلویزیونی گفت: اصلا تمرکز نداشتیم و تمام حواسمان به سکوها بود. حتی خودم برای لحظاتی روی سکوها رفتم و بعد از آوردن آن بنده خدا و رساندنش به آمبولانس، دوباره بازی شروع شد. به من خبر دادند آقا مرتضی فوت کرده و من رفتم از ناظر بازی خواهش کردم که بازی را قطع کنید. ما شرایط ادامه مسابقه را نداریم اما متاسفانه پافشاری می‌کردند که حالشان خوب است و زنده هستند. متاسفانه یک کلمه‌ای هم بارها به کار بردند که «دارن جو میدن» و ایشان به هوش هستند. من هم باور کردم که اتفاقی نیفتاده وگرنه به مسابقه ادامه نمی‌دادیم.

او ادامه داد: اصلا فوتبال چنین ارزشی ندارد، نه خودم حالم خوب بود و نه هوادارانمان، با اینکه مطمئن نبودم ایشان فوت کرده‌‌اند اما انقدر حالم بد بود حتی صحنه پنالتی را هم نگاه نکردم. درنهایت جان عزیزی از دست رفت که همین ۳.۴ روز پیش در باشگاه دیده بودمش، یک هوادار دو آتیشه که ۱۲ ساعت مسیر را با اتوبوس آمد اصفهان و متاسفانه این اتفاق افتاد.

سرمربی ملوان در ادامه گفت: فکر می‌کنم در برگزاری این مسابقه سهل انگاری شد؛ شاید میشد زودتر ایشان را آورد پایین، سپاهان ما را برد نوش جانش، ما می‌بردیم، مساوی میشد، چه اهمیتی دارد؟ درنهایت چه؟ ما تلاش می‌کنیم که مردم خوشحال باشند. وقتی من می‌بینم هوادار ۱۲ ساعت راه را آمده و با این اتفاق دیگر نا نداشتند.

زارع در پاسخ به این سوال که چه زمانی متوجه مرگ این هوادار شد، گفت: به من می‌گفتند ایشان فوت کرده اما از مسئولین که می‌پرسیدم؛ می‌گفتند ایشان حالش خوبه و چنین چیزی نیست. فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست آمد و من مسئولش هستم؛ بارها خواهش کردم که مسابقه را متوقف کنند و حتی درگیر شدم که بازی را قطع کنید، گفتم من تمرکز ندارم؛ حتی لب خط نمی‌‌آمدم و لب خط نمی‌آمدم. بهانه نمی‌گیرم و باخت را می پذیرم اما روز قشنگی برای فوتبال نبود.

او ادامه داد: اگر واقعا می‌دانستم این عزیز فوت شده؛ قطعا به احترامش تیمم را از زمین خارج می‌کردم. آقای رفعتی، ناظر مسابقه می‌گفتند حالشان خوب است و اتفاقی نیفتاده. این همه دروغ برای برگزاری یک مسابقه و فکر می‌کنم ما در مملکتمان برای جان انسان‌ها ارزش قائل نیستیم. حتی اگر قانون هم این نبود، ما باید بازی را تعطیل می‌کردیم. من مسئول این باخت هستم اما واقعا ارزشش را نداشت. نمی‌دانم چه دستاوردی این مسابقه دارد که به هم دروغ بگوییم و بازی را به اتمام برسانیم. شاید اگر این مسابقه فردا هم برگزار می‌شد، باز هم سپاهان ما را می‌برد، شایدم ما می‌بردیم اما حداقل به جان یک انسان، به جان یک هموطن احترام می‌گذاشتیم!

source