روئینگ قهرمانی جوانان آسیا؛ دومین نشان طلای ایران بر گردن مهنا حاجی‌حسینی

مهنا حاجی حسینی پاروزن جوان کشورمان به نشان طلای روئینگ تک‌نفره بانوان رقابت‌های قهرمانی کمتر از ٢٣ سال و جوانان آسیا دست پیدا کرد.

روئینگ قهرمانی جوانان آسیا؛ دومین نشان طلای ایران بر گردن مهنا حاجی‌حسینی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات روئینگ قهرمانی کمتر از ٢٣ سال و جوانان آسیا از ٢١ تا ٢۴ شهریور در شهر شنیانگ کشور چین در حال برگزاریست. 

تیم ملی روئینگ ایران با هدایت فرزین رضایی مربی و نازنین رحمانی کمک مربی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت و محمدتقی محمدیان نیز سرپرست تیم است. فاطمه مجلل، کیمیا زارعی، مهنا حاجی‌حسینی و ساقی ملکی در بخش بانوان و امیررضا عبدالی در بخش مردان ورزشکاران ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.

در آغاز رقابت‌های امروز شنبه مهنا حاجی‌حسینی در مرحله پایانی تک‌نفره جوانان به آب زد. مهنا حاجی‌حسینی در مرحله پایانی روئینگ تک‌نفره بانوان جوانان در رقابت با نمایندگان چین، کره، هنگ‌کنگ، ویتنام و تایلند با زمان ٨:١٣.٣٧ دقیقه اول و صاحب نشان طلا شد. در این رقابت نمایندگان هنگ‌کنگ و ویتنام دوم و سوم شدند.

مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا امروز (شنبه ٢۴ شهریور) با ادامه رقابت‌های پایانی و حضور نمایندگان کشورمان در ۳ دیدار پایانی دیگر به میزبانی شنیانگ چین پیگیری می‌شود.

source