پی‌اس‌جی ۱-۰‌ خیرونا: گلر حریف به داد انریکه رسید!


کد خبر : 2070658 |
29 شهریور 1403 ساعت 00:55 |
5.2K بازدید |

12
دیدگاه


پاری‌سن‌ژرمن با گل‌به‌خودی دروازه‌بان خیرونا با نتیجه ۱-۰ از سد میهمانش گذشت.

پی‌اس‌جی ۱-۰‌ خیرونا: گلر حریف به داد انریکه رسید!

به گزارش “ورزش سه”، مصاف تیم‌های پاری‌سن ژرمن و خیرونا در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، با برتری سخت و نفسگیر ۱-۰ شاگردان لوئیز انریکه در پارک دو پرنس به پایان رسید.

این بازی با نمایش هجومی پی‌اس‌جی در نیمه نخست آغاز شد، اما هرچه از جریان بازی می‌گذشت، مدافعان خیرونا عرصه را بر بازیکنان پاری‌سن ژرمن تنگ‌تر از قبل می‌کردند و به غیر از چند موقعیت نصفه و نیمه، فرصت چندانی نصیب شاگردان انریکه نشد.

2083254

جدی‌ترین موقعیت میزبان در نیمه نخست را مارکو آسنسیو در دقیقه ۱۲ در فرصتی تقریبا تک به تک با دروازه‌بان خیرونا از دست داد و ضربه‌اش از کنار دروازه به شکلی نفسگیر به بیرون رفت‌ و نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

در نیمه دوم، اولین موقعیت جدی را خیرونایی‌ها با ضربه سر کریستین استوانی در دقیقه ۵۱ رقم زدند که ماتوی سافونوف سنگربان امشب پاریسی‌ها به زیبایی توپ را دفع کرد و در ادامه مدافعان این تیم به طور کامل این خطر را رفع کردند.

2083255

دو دقیقه بعد از این صحنه و روی یک ضدحمله عالی، عثمان دمبله در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان خیرونا بهترین فرصت پاری‌سن ژرمن برای گلزنی در این مسابقه را با تعلل بیش از حدش از دست داد تا مدافع خیرونا به خوبی قبل از زدن ضربه توپ او را دفع کند.

در دقیقه ۶۱ بازی، بار دیگر عثمان دمبله روی دروازه خیرونا خطرساز شد. این بار او با شوت زیبای پای چپ خود از پشت محوطه جریمه قصد باز کردن دروازه میهمان را داشت اما پائولو گازانیگا به زیبایی هرچه تمام شوت او را از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

2083253

در دقیقه ۸۲ بار دیگر موقعیت خوب برای میزبان این بار توسط کولوا مانی در فرصت تک به تک با دروازه‌بان از دست رفت.

پائولو گاسانیگا در هشتاد و پنجمین دقیقه بازی بار دیگر با واکنش استثنایی خود این بار اشرف حکیمی را در مصافی تک به تک ناکام گذاشت. او انگار خیال گل خوردن از بازیکنان پاری‌سن ژرمن را نداشت، اما همان اندازه که تا دقیقه ۸۹ بازی درخشیده بود، روی ارسال زمینی نونو مندز از سمت چپ زمین به‌شدت ضعیف عمل کرد و درحالی که باید توپ را در آغوشش می‌کشید، از زیر دستانش در رفت و به شکلی ناباورانه وارد دروازه خودی شد تا پی‌اس‌جی در آخرین دقیقه بازی به گل برسد و به شکلی سخت، اولین سه امتیاز را با اشتباه گازانیگا دشت کند.

source