حدادی: درویش تا 2 سال آینده ابقا شد / اورونوف برای دریافت طلبش آمد

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: باشگاه ما شفاف‌ترین نهاد در فوتبال است، هر اتفاق حقوقی و مالی که رخ می‌دهد را بلافاصله در سامانه کدال منتشر می‌کنیم.

از اعضای پیشین هیئت مدیره قدردانی می‌کنم، آنها در دو سال گذشته کمک‌های شایانی به باشگاه کردند که ماحصلش کسب چهار جام برای باشگاه بود. با توجه به روند خصوصی‌سازی و انتقال سهام کنسرسیوم بانکی، اعضای حقوقی انتخاب شدند و اعضای حقوقی پنج عضو خودشان را معرفی کردند.

وی افزود: اعضای هیئت مدیره با توجه به عملکرد خوب آقای درویش و همچنین نظر مثبت هیئت مدیره، آقای درویش را تا دو سال آینده به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کردند. امیدواریم که تیم جدید هیئت مدیره، مثل گذشته هم‌پیمان هستیم و از لحاظ مالی هم امیدواریم قدم‌های خوبی برداریم. از سه بانک ملت، شهر و تجارت که یک بار دیگر من را قابل دانستند در هیئت مدیره باشم و این مسئولیت شخص من را خیلی بیشتر خواهد کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم تیم جدید هیات مدیره همچون گذشته با همدلی و اتحاد قدم‌های بزرگی را برای پرافتخارترین تیم ایران بر دارند.بنده از سه بانک ملت، بانک شهر و بانک تجارت که یک بار دیگر مرا در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ابقا کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم پاسخ این اعتماد را به بهترین شکل ممکن بدهیم.در پرسپولیس همه یک تیم هستیم و هر اتفاق مثبت که رخ می‌دهد حاصل تلاش گروهی بوده است.

حدادی تصریح کرد: در نشست امشب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بحث افزایش سرمایه مطرح شد که در جلسات آینده به یک عدد مشخص خواهیم رسید تا فرآیند افزایش سرمایه رخ بدهد، وقتی این اتفاق انجام شود می‌توانیم درباره درآمدهای ثابت و همیشگی کارهای موثری انجام بدهیم.

وی اعلام کرد: پنج کمیته زیر نظر هیات مدیره باشگاه پرسپولس به نام‌های کمیته حسابرسی، کمیته ریسک، کمیته انتصابات، کمیته حقوقی، کمیته اقتصادی تشکیل شد که اعضای آنها در جلسات آتی معرفی می‌شوند.

این عضو هیات مدیره پرسپولیس افزود: موضوع دیگر انتخاب آقای درویش به عنوان سخنگوی باشگاه بودند و ان‌شاءلله طی تصمیمات بعدی که در جلسات آتی خواهد بود، اعلام خواهد شد. ما در باشگاه پرسپولیس دنبال شفافیت هستیم و ما شفاف‌ترین نهاد حال حاضر در فوتبال هستیم. شما اگر فدراسیون، ارکان فدراسیون و سایر باشگاه‌ها را در نظر بگیرید ما شفاف‌ترین هستیم. ما همه چیز را در کدال منتشر می‌کنیم.

حدادی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر توضیح درباره درآمدزایی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که داریم فعلا تبلیغات روی لباس تنها منبع درآمدزایی ما است و بحث تبلیغات محیطی است که ما اختلاف حساب داریم و چند بار با سازمان لیگ مکاتبه کردیم و متاسفانه پاسخ روشنی به ما نداده‌اند. ما حق خود را از هر شخص حقیقی و حقوقی خواهیم گرفت. اعداد درآمدی را باید از سامانه کدال اعلام کنیم. از بحث برند نیز درآمدی داشتیم.

او در پایان با اشاره به طلب‌ باشگاه پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: به دنبال این هستیم از فوتبال پایه هم درآمد کسب کنیم. باشگاه پرسپولیس اکنون خصوصی است. سه میلیون و پانصد هزار دلار از AFC طلب داریم که امیدواریم بتوانیم آن را بگیریم.

حدادی گفت: ارونوف درباره قسط جدید مطالبات خود در باشگاه پرسپولیس حاضر شدند و قسط خود را همچون ماه‌های گذشته دریافت کردند.

 


برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)