همانطور که آمازون RTO 5 روزه را اعلام می کند، آیا کارفرمایان دیگر در موضع خود تجدید نظر می کنند_

خدمات سئو سایت
آیا هفته های کاری پنج روزه و دستورات بازگشت به دفتر ما را به عقب می برد یا با … [+] مشارکت و بهره وری کارمندان و نتیجه شرکت را به جلو می برد؟
getty در تغییری جسورانه از سیاست‌های قبلی خود در زمینه کنترل از راه دور، مدیر عامل آمازون اعلام کرد که این شرکت یک هفته کاری پنج روزه را در دفتر کار برای کارمندان خود باز می‌گرداند. این حرکت در بحبوحه بحث فزاینده در مورد اثربخشی کار از راه دور انجام می شود که سؤالات مهمی را در مورد آینده مدل های کار ترکیبی و از راه دور ایجاد می کند.
در حالی که شرکت‌ها در حال تغییر چشم‌انداز کسب‌وکار هستند، تعجب کردم که چگونه این تصمیم بر استراتژی‌های مدیران عامل دیگر برای پیروی از کار از راه دور تأثیر می‌گذارد. من با چندین رهبر تجاری دیگر مانند کیت گیارمن، رئیس DHR Global صحبت کردم. او به من گفت که حرکت آمازون به یک برنامه پنج روزه در دفتر کار احتمالاً باعث افزایش در مدیران عامل خواهد شد که ارزیابی مجدد اینکه آیا مدل‌های کار ترکیبی و از راه دور آنها در حال کاهش بهره‌وری هستند یا خیر.
نتیجه هر چه که باشد، گیارمن اصرار دارد که این تغییر به این معنا نیست که کار از راه دور به این زودی ها از بین می رود. او خاطرنشان می‌کند: «شرکت‌ها هنوز در حال حرکت در محل کار پس از همه‌گیری هستند، به این معنی که در حالی که برخی از شرکت‌ها به دفتر بازگشته‌اند، برخی دیگر کاملاً محیط‌های دور را بر اساس ترجیحات فرهنگی و رویکرد خدمت به کارکنان خود پذیرفته‌اند.» “این فشار بیشتری را برای C-suite ایجاد کرده است تا استقلال کارکنان را متعادل کند و همچنین اطمینان حاصل کند که بهره وری کارکنان مطابق با انتظارات است.”
آسیب بیشتر از GoodGuy Thornton، بنیانگذار Practice Aptitude Tests، به من گفت که معتقد است سیاست‌های RTO می‌تواند بیش از آنکه مفید باشد برای کسب‌وکارها مضر است. تورنتون به مطالعه‌ای در سال 2024 اشاره می‌کند که نشان می‌دهد مدل کار ترکیبی علاوه بر کاهش هزینه‌های کسب‌وکار و افزایش حفظ کارکنان، بهره‌وری در محل کار را تا 48.8 درصد افزایش می‌دهد. او این سوال را مطرح می کند که چرا کارفرمایان ترجیح می دهند به مدل های کاری قبل از همه گیری بازگردند.
او تاکید می‌کند: «وقتی کارمندان احساس می‌کنند دائما تحت نظر هستند، می‌تواند اعتماد بین آنها و کارفرمایانشان را از بین ببرد. فقدان اعتماد می تواند منجر به جدایی کارکنان و همچنین کاهش انگیزه و کاهش روحیه کلی شود که از قضا می تواند بر بهره وری تأثیر بگذارد. همچنین می تواند مرز بین کار و زندگی شخصی را از بین ببرد. اگر کارکنان به طور مداوم مدیریت خرد شوند، ممکن است فشار قابل توجهی برای دستیابی به اهداف و انجام وظایف به عنوان ابزاری برای تلاش و رضایت مدیران خود احساس کنند.
اطلاعات بیشتر برای شما جدید Galaxy S25 Ultra انحصاری برنامه های جاه طلبانه سامسونگ را از فصل 3، قسمت 1 بررسی می کند: بازگشتی وحشتناک به وحشتناک ترین نمایش در TVRaiders، آنتونیو پیرس نکاتی در مورد تغییر فهرست پس از از دست دادن تحقیرآمیز. تورنتون می‌گوید، می‌تواند به یک فرهنگ سازگاری منجر شود که در آن کارمندان بیشتر نگران رعایت معیارهای نظارت هستند تا موفقیت واقعی برای خود و شرکت. آنها به فکر تغییر شغل هستند.»
خطر بیگانگی ژنرال زوری مورگان موافق است. او به من گفت: “حکمیت جدید آمازون برای بازگشت کامل به دفتر خطر بیگانه شدن ژنرال Z و سرکوب بهره وری را به همراه دارد.” کارشناس بهره‌وری و مدیر ارشد ارتباطات EduBirdie ادامه می‌دهد: «اجبار کردن کارمندان به محل کار تمام‌وقت احتمالاً منجر به نرخ بالاتر ترک خدمت می‌شود، همانطور که با افزایش 116 درصدی جستجوهای Google برای «شرکت‌های دارای کار از راه دور» نشان می‌دهد. روز گذشته پس از اعلام خبر.»
مورگان تأکید می‌کند که انعطاف‌پذیری فقط یک مزیت نیست، بلکه یک جذابیت بزرگ برای استعدادهای برتر و ژنرال Z است که تا سال 2025 27 درصد از نیروی کار را تشکیل خواهند داد و شرکت‌ها باید با این نیازها سازگار شوند. مورگان خاطرنشان می‌کند: «تحقیقات اخیر EduBirdie نشان می‌دهد که Gen Z برای ساعات کاری انعطاف‌پذیر و گزینه کار از خانه حتی بیشتر از پیشرفت حرفه‌ای سنتی ارزش قائل است، و این تمایل آنها را برای تعادل سالم کار و زندگی برجسته می‌کند. “علاوه بر این، کار از راه دور برای افراد دارای معلولیت و کسانی که مسئولیت های مراقبتی دارند، که برای مدیریت موثر زندگی روزمره خود به انعطاف پذیری وابسته هستند، بسیار مهم است.”
مورگان خاطرنشان می‌کند که در حالی که برخی استدلال می‌کنند که کار حضوری باعث افزایش بهره‌وری می‌شود، مطالعات متعدد، از جمله یکی از 800000 کارمند در شرکت‌های Fortune 500، تایید می‌کند که کار از راه دور می‌تواند با بهره‌وری مطابقت داشته باشد یا حتی افزایش دهد. مورگان سه نکته کلیدی برای شرکت ها ارائه می دهد:

* یک مدل کاری ترکیبی با ساعات کاری انعطاف پذیر اتخاذ کنید. «این رویکرد به کارکنان اجازه می‌دهد تا از انعطاف‌پذیری‌هایی که برایشان ارزش قائل هستند بهره‌مند شوند و در عین حال نیاز گاه به گاه برای همکاری حضوری را برآورده کنند. این می تواند به شرکت ها کمک کند تا بهره وری و رضایت کارکنان را متعادل کنند.”
* سیاست های کار از راه دور را توسعه دهید. با تعریف واجد شرایط بودن، انتظارات عملکرد و پروتکل‌های ارتباطی، دستورالعمل‌های روشنی برای کار از راه دور ایجاد کنید. جزئیات مربوط به تجهیزات، پشتیبانی فنی و امنیت داده‌ها را برای اطمینان از سازگاری و رفع چالش‌های احتمالی درج کنید.»
* به طور منظم نیازها و ترجیحات کارکنان را ارزیابی کنید. «بررسی‌های منظم و جلسات بازخورد برای درک نیازها و ترجیحات در حال تحول کارکنان در مورد ترتیبات کاری انجام دهید. این گفت‌وگوی مداوم می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند که چابک بمانند و به انتظارات نیروی کار خود پاسخ دهند، در نتیجه گردش مالی را کاهش داده و رضایت شغلی را افزایش می‌دهد. رفاه کارکنان به عنوان یک استراتژی حفظ بررسی مشارکت کارکنان DrFirst در سال 2024 نشان می دهد که کار از راه دور هنوز آینده است:

* 87 درصد از کارمندان می گویند کار از راه دور به طور قابل توجهی رفاه کلی آنها را افزایش می دهد.
* 86 درصد گفتند که در حین کار از راه دور احساس قدرت می کنند که بهره وری و نتایج خود را داشته باشند.
* 83 درصد می گویند کارشان به آنها انگیزه می دهد.
* 82% نشان می‌دهد که کار از راه دور به آنها انعطاف‌پذیری می‌دهد تا خواسته‌های زندگی حرفه‌ای و شخصی خود را متعادل کنند. چریل سویرنو، مدیر عامل مشاوران CMS، استدلال می‌کند که آمازون استخر استعدادهای متنوع از آنجایی که تقاضا برای انعطاف‌پذیری، تعادل بین کار و زندگی و استقلال همچنان در حال رشد است. این تغییر با آینده شغلی ارتباطی ندارد و نگرانی‌هایی را به‌ویژه در میان زنان برانگیخته است. Swirnow تاکید می‌کند که کار از راه دور برای شرکت‌هایی که هدفشان پیشرفت در آینده کاری و ایجاد فرهنگ فراگیر شرکت است، بسیار مهم است. کار از راه دور امکان استخدام از مکان‌های مختلف را فراهم می‌کند و به فراگیری کمک می‌کند.

* تأثیر بر زنان: همانطور که مطالعات نشان می دهد کار از راه دور به زنان کمک می کند مسئولیت های شخصی را بهتر مدیریت کنند و استرس را کاهش دهند.
* رضایت و حفظ بالاتر: گزینه های از راه دور منجر به کارکنان شادتر، افزایش حفظ و رضایت شغلی می شود.
* سازمان‌های قوی‌تر: راه‌اندازی‌های از راه دور به اطمینان از تداوم کسب‌وکار در هنگام اختلال کمک می‌کنند. یک جمع بندی نهایی پیشنهاد می‌کند که اگر شرکت‌ها از کارمندان بخواهند به دفتر بازگردند، C-suite باید خارج از چارچوب فکر کند که چگونه می‌توانند در جاهای دیگر انعطاف‌پذیری ارائه دهند. او توضیح می‌دهد: «به عنوان مثال، زمان شروع انعطاف‌پذیر یا افزایش PTO می‌تواند به کارکنان کمک کند احساس بهتری در مورد نیاز به کار در دفتر داشته باشند. به این ترتیب شرکت‌ها سطوح بهره‌وری مورد نیاز در محل کار را برآورده می‌کنند و در عین حال خواسته‌ها و نیازهای کارکنان را نیز درک می‌کنند.
در پایان روز، گیارمن استدلال می‌کند که این در مورد ایجاد تعادل مناسب است که فرهنگ مطلوب منطبق با عملکرد مالی را ایجاد می‌کند. او در پایان می‌گوید که در کوتاه‌مدت تعدادی از کارکنان خود را از دست خواهند داد. «این احتمالاً بخشی از محاسبات آنها هنگام فکر کردن به فرهنگی است که آنها درازمدت ترجیح می دهند و مزایای آن. اگر نه، باید باشد.»
من را در توییتر دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. برایان رابینسون، Ph.D.Following نویسنده 40 کتاب غیرداستانی، از جمله زنجیر شده به میز در یک دنیای ترکیبی (انتشارات دانشگاه نیویورک، 2023) و #Chill: Turn Off Your Job and Turn On Your Life (ویلیام مورو، 2019). کتاب‌های من به 15 زبان ترجمه شده‌اند و من به عنوان میزبان پادکست، How’s That Working for Ya؟ شلوار کوچک و خانم اسمارتی در یوتیوب، آیتونز و اسپاتیفای. من پروفسور ممتاز در دانشگاه کارولینای شمالی در شارلوت هستم، جایی که اولین مطالعات را بر روی فرزندان معتادان به کار و تأثیرات اعتیاد به کار بر ازدواج انجام دادم. من حرفه‌ام را بر اساس مضامین انعطاف‌پذیری و تعادل بین کار و زندگی بنا کردم و در سراسر جهان در مورد اعتیاد به کار و مسائل محل کار سخنرانی کرده‌ام. تحقیقات من در 20/20، صبح بخیر آمریکا، اخبار جهانی امشب ABC، اخبار شبانه NBC، NBC Universal، CBS Early Show، CNBC’s The Big Idea و NPR’s Marketplace ارائه شد. من میزبانی مستند PBS، Overdoing It: How to Slow Down and Care of Yourself را بر عهده گرفتم. من یک مطب روان درمانی خصوصی در اشویل، NC و با همسرم، سه سگ و خرس های گاه به گاه شبانه در کوه های بلو ریج زندگی می کنم. وب سایت من را بررسی کنید: bryanrobinsonphd.com.”>

* استانداردهای تحریریه
* جوایز فوربس