لوکاس وازکز: روند صعودی داریم و در مقطع مهم فصل بهترین فرم را خواهیم داشت

طرفداری | لوکاس وازکز در جریان پیروزی 3-2 خانگی مقابل آلاوز از هفته هفتم رقابت های لالیگا، کاپیتان رئال مادرید بود و از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و یک گل و یک پاس گل به ثبت رساند.

لوکاس که حالا در دهمین فصل حضورش در رئال مادرید به رکورد 250 بازی در لالیگا رسیده، در این خصوص به Real Madrid TV گفت:

از کسب پیروزی خوشحالیم. تا دقیقه 80 عالی بازی کردیم و آنها روی حواس پرتی و عدم تمرکز تیم به دو گل رسیدند و کمی بیشتر از آنچه که باید متحمل سختی شدیم. با توجه به عملکردی که داشتیم، شایسته پایان بهتری بودیم اما باید نیمه پر لیوان را ببینید و ما کارهای خوب زیادی انجام دادیم. بدون حتی یک خطا 2 کارت زرد دریافت کردیم و آنها با 10 خطا حتی یک کارت هم نگرفتند. گل اول

شروع بازی بود و و من متوجه حرکت وینیسیوس شدم که به خط رسید و من را دید. خوشحالم که با این گل به تیم کمک کردم.  آنچلوتی از شما چه خواسته بود؟

سرمربی از ما بازی مستقیم می خواست، چون ما تیمی هستیم که در انتقال توپ بسیار سریع عمل می کنیم. ما یک روند صعودی داریم و کم کم بازی های بهتری از تیم شاهد خواهیم بود. همگی می خواهیم بهتر شویم تا در بهترین فرم ممکن به مقطع مهم فصل برسیم. اولین تجربه کاپیتانی در برنابئو

افتخار بزرگی است که کاپیتان این باشگاه فوق العاده باشم. از این بابت خیلی خوشحالم. دربی هفته آینده

بازی فوق العاده ای خواهد بود. مسابقه ای سخت و مهم برای ما. به دنبال کسب پیروزی خواهیم بود.

لوکاس وازکز 175 پیروزی و 26 گل در لالیگا به ثبت رسانده و 4 بار فاتح این جام شده است: 2016/17، 2019/20، 2021/22 و 2023/24 و با احتساب تمامی رقابت ها، او تاکنون 356 بازی با پیراهن رئال مادرید انجام داده است.

source