سپ مایر:/ تراشتگن بدشانس‌ترین گلر تاریخ است!


کد خبر : 2072342 |
05 مهر 1403 ساعت 08:00 |
30.2K بازدید |

19
دیدگاه

سپ مایر:


سپ مایر، اسطوره فوتبال آلمان معتقد است هرگز‌ دروازه‌بانی به بدشانسی مارک آندره تراشتگن که به تازگی‌ دچار مصدومیت سنگین شد ندیده است‌.

تراشتگن بدشانس‌ترین گلر تاریخ است!

به گزارش “ورزش سه”، مصدومیت تلخ مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا که بعد از خداحافظی مانوئل نویر بعد از سال‌ها فرصت شماره یک بودن در تیم ملی را به دست آورده بود، منجر به ناراحتی و افسوس شدید سپ مایر اسطوره فوتبال آلمان شده است.

سپ مایر که خودش هم به عنوان دروازه‌بان در تیم ملی آلمان حضور داشت، در خصوص مصدومیت تراشتگن کفت:” خیلی بد بود. چرا باید یه همچین مصدومیتی به سراغ او بیاید. واقعا یک بازیکن چقدر می‌تواند بدشانس باشد. برای این پسر خیلی متاسفم.

او امسال به چیزی‌ که سال‌ها منتظرش بود یعنی پیراهن شماره یک تیم ملی رسیده بود و انگیزه بالایی برای درخشش داشت. نمی‌توانم کلمه ای برای بیان این بدبیاری تراشتگن پیدا کنم.”

مایر تراشتگن را بدشانس ترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال دانست و گفت: “من تا این سن هرگز‌ دروازه‌بانی به اندازه او بدشانس ندیده‌ام. او در تمام سال‌های اخیر روی نیمکت تیم ملی نشست و هرگز اعتراضی نداشت.

حالا که مزد صبوری‌اش را گرفت، چنین اتفاق تلخی برایش افتاد. مطمئنم او را قوی‌تر از قبل در میادین خواهیم دید. تراشتگن کسی نیست که تسلیم شود.”

source