تازه به حرف ما رسیدند/ آنچلوتی: بله، اتلتیکو حالا می‌فهمد ما چه کشیدیم!


کد خبر : 2072856 |
07 مهر 1403 ساعت 14:22 |
26.4K بازدید |

36
دیدگاه

تازه به حرف ما رسیدند


کارلو آنچلوتی به گلایه‌های فراوان اتلتیکو قبل از اولین دربی فصل اشاره کرد و آنها را منطقی دانست.

آنچلوتی: بله، اتلتیکو حالا می‌فهمد ما چه کشیدیم!

به گزارش “ورزش سه”، فردا رئال مادرید در متروپولیتانو در یک دربی انتقامی برابر اتلتیکو به میدان می‌رود . فصل قبل رئال دو بازی را باخت و هر دو نیز در زمین اتلتیکو بود. رئال مادرید با 4 امتیاز اختلاف از بارسا در رده دوم است و حق امتیاز از دست دادن ندارد و این دربی را هیجان‌انگیزتر نیز خواهد کرد.

بولت استقلالکارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی حاضر شد و به سوالات پاسخ گفت.

منتظر چه بازی‌ای هستید؟ «یک بازی عادی که همیشه یک مسابقه پیچیده و دشوار هست. یک مسابقه سخت و البته بسیار سرگرم‌کننده. آخرین دربی‌ها پرگل شده‌اند. ما تیم‌هایی باکیفیت هستیم و این یک نمایش تماشایی خواهد بود.»

آیا ترس از گرفتن کارت زرد به خاطر اعتراض‌ها در بازی فردا وجود دارد؟ «ما در مورد آن صحبت کرده‌ایم. ما زردهای زیادی برای اعتراض به داور در این فصل گرفته‌ایم. تنها راه جلوگیری از جریمه شدن، دوری از اعتراضات غیرضروری است.»

2087418

وضعیت کاماوینگا چطور است؟ «کاماویگا در دسترس است و به خوبی بهبود یافته است. وقتی یکی در دسترس باشد می‌تواند 90 دقیقه یا صفر دقیقه بازی کند. ببینیم چه خواهد شد.»

آیا گلایه‌های اتلتیکو از 48 ساعت استراحت کمتر را درک می‌کنید؟ «بله، من آن را درک می‌کنم. بارها برای ما اتفاق افتاده و بیشتر آنها هم در مقابل اتلتیکو بوده است. آنها حالا بهتر متوجه می‌شوند که قبلا چرا گلایه می‌کردیم.»

تیم چگونه به دربی می‌رسد؟ «با احتساب بازی آخر و سردرگمی در ده دقیقه پایانی بازی، تیم پیشرفت کرده است. برابر آلاوس در بیشتر دقایق تیم برتر زمین بودیم و گل‌های باکیفیتی زدیم. ما در مسیر درستی هستیم و فردا آزمون بسیار مهمی است. جمع و جور بودن و انسجام تیمی، کلید اصلی است.»

آیا مسابقه خاصی است؟ چون شما فصل قبل فقط به اتلتیکو باختید: «دربی همیشه خاص است. دربی‌ها همیشه اینگونه هستند. اتلتیکو نسبت به سال گذشته پیشرفت زیادی کرده است. آنها بازیکنان بسیار خوبی را به خدمت گرفت و تیمشان را بهبود بخشیدند. اتلتیکو تا آخر با ما و بارسلونا خواهد جنگید.»

2087419

آیا تاکتیک رئال بدون امباپه تغییر می‌کند؟ «بدون امباپه شرایط کمی تغییر می‌کند، اما نه خیلی. حیف است که او با ما نیست، اما می‌توانیم غیبت او را به خوبی جبران کنیم. من زیاد به سیستم توجه نمی‌کنم. یک 3-3-4 می‌تواند با همان بازیکنان به 2-4-4 تغییر کند. شاید با سه مهاجم بازی کنیم و شاید 2-4-4 با وینی و رودریگو در جلو. آنچه من می‌خواهم این است که تیم بجنگد و متعهد باشد. بازی سختی است اما هر بازی داستان خود را دارد. ما یک برنامه ویژه داریم و ببینیم خوب پیش می‌رود یا خیر.»

آیا وینیسیوس لایق توپ طلاست؟ «فکر می‌کنم اینطور است، زیرا او در لیگ قهرمانان اروپا تاثیرگذار بود و در نیمه‌نهایی و فینال گلزنی کرد. من فکر می‌کنم او آن را برنده خواهد شد. اگر برنده نشود، رو به جلو ادامه می‌دهیم.»

رئال به چه چیزی برای بردن دربی نیاز دارد؟ «بازی در ورزشگاه پیچیده‌ای است. ما باید نسبت به بازی‌های قبلی پیشرفت کنیم و بس.»

شما پس از باخت در سال گذشته اعتراف کردید که این شکست برای تیم خوب بوده است. آیا این یادگیری به فردا منتقل می‌شود؟ «بله 100 درصد. باید از اشتباهاتی که در سال گذشته مرتکب شدیم اجتناب کنیم. آن شکست ما را بیدار کرد و از نظر دفاعی بهتر شدیم.»

2087417

جو متروپولیتانو همیشه خصمانه است. نظر شما در مورد جنبش ماسک برای توهین به وینیسیوس چیست؟ «ما به این موضوع فکر نمی‌کنیم. ما در این مورد صحبت نمی‌کنیم. موضوعی است که نباید نگران آن باشیم. سازمان‌های دیگری وجود دارند که به این قضیه اهمیت می‌دهند.»

شما دربی‌های زیادی را تجربه کرده‌اید. کدام‌یک را بیشتر دوست دارید؟ «همه آنها خاص هستند. بستگی به فرهنگ کشور دارد. این دربی شباهت زیادی به دربی رم دارد. دربی میلان از این نظر آرام‌تر است. شمالی‌ها سردتر از جنوبی‌ها هستند.»

source