کوکه: پرتاب اشیا به داخل زمین مایه تأسف است؛ هواداران اتلتیکو مادرید را بدنام کردند!

طرفداری | کوکه بعد از تساوی 1-1 در دربی مادرید از هفته هشتم رقابت های لالیگا در خصوص اتفاقات بازی صحبت کرد.

کاپیتان اتلتیکو مادرید در خصوص حواشی به وجود آمده از سوی هواداران تیمش که منجر به ایجاد وقفه 10 دقیقه ای در بازی شد، گفت:

وقتی بازی شروع شد، جدیت زیادی وجود داشت و هر دو تیم قصد پیروزی داشتند و ما در نهایت موفق شدیم به تساوی برسیم. ما همیشه برای کسب برد وارد میدان می شویم، مخصوصاً اگر دربی باشد. هر سه امتیاز را می خواستیم اما چهره تیم در نیمه دوم را دوست داشتم و به نظرم هواداران هم پسندیدند.

لحظه پرتنشی بود. چنین اتفاقاتی نباید در زمین فوتبال رخ دهد. ما حرفه ای هستیم و باید بدانیم که کجا هستیم و باهوش باشیم. بازیکنان هم باید باهوش تر باشند. هرچه بیشتر مردم را تحریک کنیم، نفرت بیشتری جذب می کنیم. پروتکل های مسابقات می گوید که اگر چنین اتفاقی تکرار شود، بازی به اتمام می رسد.

صحبت با هواداران پشت دروازه و چهره تیم:

کمی عجیب بود، چون می خواستیم بازی کنیم. آنها می گفتند که تحریک شده اند، که البته توجیهی برای اتفاقات رخ داده نیست. ما نباید به درون زمین چیزی پرت کنیم، مایه تأسف است. باید بیشتر در خصوص بازی صحبت کنیم تا اتفاقاتی که رخ داد. امیدوارم کسانی که اشیا به داخل زمین پرت می کردند، دیگر به ورزشگاه نیایند. آنها هواداران اتلتیکو مادرید را بدنام کردند.

از نقطه نظر فوتبالی، به تیم افتخار می کنم که می دانست چطور واکنش نشان دهد. به عنوان یک هوادار، افتخار نمی کنم. مردم باید برای تشویق و لذت بردن بیایند، کاری که اکثریت انجام دادند. به خاطر اتفاقاتی که افتاد کمی آزرده خاطر به خانه می روم، اما به تیم افتخار می کنم. باشگاه هرآنچه لازم باشد در خصوص این هواداران انجام خواهد داد، و من در جایگاهی نیستم که بگویم کسی باید اخراج شود.

نتیجه عادلانه بود؟

تیم ما از لحظه ای که آنها به گل رسیدند عقب افتاده بود، بنابراین باید بیدار می شدیم. این کاری بود که کردیم، و تلاش تیم در 20 دقیقه پایانی با تساوی نتیجه داد. مسلماً پیروزی می خواستیم. در نهایت فوتبال همین است.

 

source