سیمئونه: کورتوا هواداران ما را مسخره کرد؛ طرفداران رئال مادرید هم به سمتش فندک پرت کرده بودند

طرفداری | از نظر دیگو سیمئونه، تیبو کورتوا خودش مقصر رفتارهای جنجالی هواداران اتلتیکو مادرید در بازی با رئال مادرید بود.

دیدار تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در دیداری از چارچوب هفته هشتم رقابت‌های فصل 25-2024 لالیگای اسپانیا با تساوی دو تیم خاتمه یافت.

در دیداری سراسر جنجالی، نفس‌گیر و پربرخورد، اتلتیکو مادرید در واپسین دقایق پاسخ گل برتری هم‌شهری را داد تا فرصت نزدیک شدن به صدر جدول برای رئال مادرید از دست برود. این بازی به دلیل شعارهای نژادپرستانه هواداران میزبان و پرتاب اشیا به سمت تیبو کورتوا، حدود 10 دقیقه متوقف شد؛ موضوعی که دیگو سیمئونه در مصاحبه کنار زمین درباره آن صحبت کرد.

سیمئونه که معتقد است تیبو کورتوا به دلیل تحریک هواداران اتلتیکو مادرید، خودش مقصر جنجال‌های بازی بود، در مصاحبه با DAZN گفت:

وقتی کورتوا برای ما بازی می‌کرد، هواداران رئال مادرید به او فندک پرتاب کردند. جشن گرفتن گل خوب است، اما تحقیر هواداران، مسخره کردنشان یا انجام حرکات زشت کار درستی نیست. کار هوادارانی که وسیله پرت می‌کنند اشتباه است، اما شروع این ماجرا که توسط کورتوا رقم خورد هم درست نبود. ما به‌عنوان بازیکن حرفه‌ای باید بیشتر مراقب رفتارمان باشیم. 

سرمربی اتلتیکو ادامه می‌دهد:

همانطور که گفتم، پرتاب اشیاء به سمت بازیکنان کار درستی نیست، اما شروع این ماجرا هم درست نبود. مردم به همین راحتی عصبانی نمی‌شوند، دلیلی برای این کار وجود دارد و ما هم گاهی باعث این اتفاق می‌شویم. باید آرام‌تر باشیم. کورتوا با حرکاتی که انجام داد، هواداران را به سخره گرفت.

سیمئونه در پایان می‌گوید:

نباید اجازه دهیم این گونه اتفاقات دوباره تکرار شوند. باشگاه‌ها باید جلوی این کارها را بگیرند. امیدوارم کسانی که دیگران را تحریک می‌کنند و به آن‌ها حمله می‌کنند هم مجازات شوند. خنده تیبو کورتوا رو به هواداران اتلتیکو مادرید <  

 

source