سیمونه اینزاگی: تکرار قهرمانی سخت‌تر از قهرمانی است؛ ورژن جدید لیگ قهرمانان جذابیت بیشتری دارد

طرفداری | سیمونه اینزاگی بار دیگر تاکید کرد قهرمانی در سری آ سخت است اما تکرار آن دشوارتر خواهد بود. 

به گزارش اف سی اینتر نیوز، سیمونه اینزاگی در کنفرانس خبری قبل از دیدار نراتزوری مقابل ستاره سرخ بلگراد در هفته دوم لیگ قهرمانان فصل 25-2024 حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود:

قبلا گفته بودم که قهرمانی سخت است و تکرار آن سخت‌تر. شاگردانم با تعهد زیادی تلاش می‌کنند، هنوز آن ثبات فصل گذشته را نداریم و باید روی آن کار کنیم. همه تیم‌ها مشکلاتی داشته‌اند و در این فصل همیشه صدرنشین‌های مختلفی را دیده‌ایم. همه در وضعیتی هستند که می‌خواهند بهتر شوند و ما هم همین کار را می‌کنیم. شنبه در مقابل اودینزه بچه‌ها بازی بسیار خوبی انجام دادند و دو گلی که خوردیم را آنالیز کردیم. همیشه باید بهتر شویم و این پیشرفت باید در مورد کل تیم اتفاق بیفتد نه فقط مدافعان. همه باید در هر دو فاز دفاعی و هجومی شرکت کنند. اطمینان دارم وضعیت بهتر خواهد شد. 

تمرکز کم روی گل‌های دریافتی؟ تمرکز عنصری بسیار مهم است. فراتزی درست می‌گوید که اصول و قواعدی برای بازی وجود دارد و در مواقعی، بازیکنان تیم باید بیشتر متحد باشند. اینتر مقابل اودینزه به فرم واقعی خودش برگشت اما قبلاً هم مقابل سیتی، آتالانتا و لچه همینگونه بود. نباید به حریف فرصت گلزنی بدهیم و اگر آن دو موقعیت برای اودینزه تبدیل به گل نشده بود، الان در مورد صحبت در مورد این موضوع نبودیم. سال گذشته از نظر موقعیت‌هایی که به رقبا می‌دادیم XG مشابهی با فصل جاری داشتیم و احتمالاً امسال باید بیشتر مراقب باشیم.

توصیه به بازیکنان هنگام آنالیز دو گل دریافتی مقابل اودینزه؟ در هر دو گل، اشتباهات جمعی وجود داشت. در گل اول، تورام بالا می‌رود و کل تیم باید همراه او به جلو می‌رفتند. علاوه بر دی‌مارکو، به یک نفر دیگر هم برای جلوگیری از ارسال حریف نیاز بود و تیم باید بهتر جای‌گیری می‌کرد. در گل دوم نوشته‌اند که فقط یک بازیکن مقصر است اما آنجا هم اشتباهات همزمان وجود داشت. در مورد اشتباهات آچربی، هاکان، بیسک، دارمیان و دیفرای صحبت شده، همگی مقصر بودند و نه فقط یک نفر. گلی که خوردیم روی پرتاب دروازه‌بان حریف بود که مهاجمان و دو هافبک متزالا نیز می‌توانستند بهتر عمل کنند. بیسک و آچربی نباید دو نفری پرس همزمان انجام می‌دادند، هاکان نباید آنگونه تکل می‌زد، دی فرای و دارمیان نیز از هم فاصله داشتند. این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و تیم به اشتباهاتش پی برد.

مدیریت سیستم چرخشی؟ هنوز در مورد خط حمله تصمیم نگرفته‌ام. همه چهار مهاجم شانس بازی دارند اما نمی‌دانم چه زوجی را به زمین می‌فرستم. دو تمرین آخر را می‌بینیم و سپس تصمیم خواهم گرفت. به همه نفرات نیاز داریم چون فصل سخت‌تر شده‌است. حضور فراتزی از ابتدا در ترکیب؟ زیلینسکی قطعا بازی خواهد کرد درحالی که باید در مورد حضور چالهان اوعلو یا اصلانی در مقابل خط دفاعی و همچنین مخیتاریان یا فراتزی به‌عنوان نفر سوم خط میانی تصمیم بگیرم. تمدید قرارداد دومفریز و بیشتر بازی کردن او؟ هنوز اعلام نشده اما احتمال وقوع آن بسیار زیاد است. من خوشحالم زیرا او بازیکن مهمی برای ما محسوب می‌شود. فردا دنزل مانند زیلینسکی از ابتدا بازی خواهد کرد. ورژن جدید لیگ قهرمانان جذاب‌تر است اما صعود به مراحل حذفی سخت‌تر

ورژن جدید لیگ قهرمانان؟ سال گذشته بعد از دو بازی می‌شد ارزیابی اولیه‌ای از تیم‌های صعود کننده از گروه داشت، اما الان همه با همه بازی می‌کنند. این ورژن با فرمولی جذاب با بازی‌های بیشتر و دشواری‌های بیشتر است. با این تقویم، کار خیلی ساده‌ نیست اما باید بازی به بازی پیش برویم.

مفید بودن فرمول جدید در لیگ قهرمانان؟ زمان نشان خواهد داد. ما در سال‌های اخیر به راحتی به مراحل حذفی صعود کردیم، امسال نمی‌توانیم روی چیزی حساب باز کنیم. باید همیشه و از همان اولین بازی حواسمان را جمع کنیم. ستاره سرخ در لیگ و همچنین مقدماتی لیگ قهرمانان 9 بازی را پشت سر گذاشته و به خوبی تمرین کرده و مهره‌های خوبی دارد، نباید غافلگیر شویم.

صحبت بیسک در مورد غیر ممکن بودن تکرار فصل قبل؟ ما در جدول لیگ سوم هستیم، دو امتیاز از صدرنشین کمتر داریم و در این فصل همه مانند ما به دنبال ثبات هستند. فکر می‌کنم بیسک حرف اشتباهی نزد. من در مقابل اودینزه عملکرد او در هر دو سمت خط دفاعی را دوست داشتم. 

دستگیری اولتراهای دو تیم میلان و اینتر به دلیل ارتباط با مافیا؟ باشگاه گفت که تحقیقات در حال انجام است و درخواست کرد در مورد آنچه اتفاق افتاده اظهار نظری نکنیم.

source