برنامه مبارزات ۳ نماینده ایران در روز چهارم مشخص شد

تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان؛

رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان فردا جمعه با برگزاری مسابقات ۳ وزن و حضور نمایندگان کشورمان پیگیری می‌شود.

برنامه مبارزات ۳ نماینده ایران در روز چهارم مشخص شد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهاردهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان که به میزبانی کره جنوبی جریان دارد، فردا جمعه ۱۳ مهرماه با برگزاری مبارزات اوزان ۴۴- و ۴۹- کیلوگرم دختران و ۴۸- کیلوگرم پسران پیگیری می‌شود که رزان حیدری، پرنیان ساکی و مهدی رزمیان از کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند.

در وزن ۴۹- کیلوگرم دختران که ۴۷ تکواندوکار وزن کشی کرده اند، رزان حیدری دور نخست «الینا دژومبایووا» از قرقیزستان را پیش رو دارد و در ادامه به دیدار «ایوا کوکیچ» از صربستان می‌رود. تکواندوکاران فرانسه، ایتالیا و کاستاریکا در این سمت جدول حضور دارند.

مهدی رزمیان در وزن ۴۸- کیلوگرم دور نخست «سوراچات» از تایلند را پیش رو دارد و سپس به مصاف «فهد ظهران» از اردن می‌رود. در این وزن ۴۵ تکواندوکار حضور دارند. رزمیان در صورت برتری در این دو مبارزه یکی از تکواندوکاران، روسیه، یونان یا فیلیپین را پیش رو دارد.

پرنیان ساکی هم در وزن ۴۴- کیلوگرم در اولین مبارزه «وانگ» از چین تایپه را پیش رو دارد و سپس به مصاف «سوفیا کلیمنکوف» از قزاقستان خواهد رفت. در این وزن هم ۴۳ تکواندوکار حضور دارد و نهایتا برنده مبارزه استرالیا و فرانسه حریف دور سوم ساکی خواهد بود.

چهاردهمین دوره مسابقات تکواندو نوجوانان جهان به میزبانی کشور کره جنوبی جریان دارد.

source