شب پراتفاق فوتبال اروپا با ناکامی مونیخ و مادریدی‌ها!

شب پراتفاق فوتبال اروپا با ناکامی مونیخ و مادریدی‌ها!

دیدارنیوز: رئال مادرید، بایرن مونیخ و اتلتیکو ۳ امتیاز هفته دوم لیگ قهرمانان را از دست دادند.

یوونتوس در مصاف با لایپزیش ۳۰ دقیقه به شکل ۱۰ نفره بازی کرد، اما در همان ۳۰ دقیقه بازگشت و پیروزی ارزشمند ۳ بر ۲ مقابل شاگردان مارکو رزه را تثبیت کرد.

هفته دوم رقابت‌های فصل ۲۵-۲۰۲۴ لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۹ دیدار به اتمام رسید که طی آن بایرن مونیخ در خانه استون‌ویلا با یک گل شکست خورد؛ رئال مادرید با همین نتیجه مقابل لیل بازنده از زمین بیرون آمد و اتلتیکو مادرید با ۴ گل خورده مقابل بنفیکا زانو زد. لیورپول با ۲ گل از سد بولونیا گذشت و یوونتوس با عملکردی منسجم در شب اخراج دروازه‌بان خود به برتری ۳ بر ۲ مقابل لایپزیش رسید. تا پایان هفته دوم تنها ۷ تیم دورتموند، برست، بنفیکا، لورکوزن، لیورپول، استون‌ویلا و یوونتوس موفق به کسب ۶ امتیاز کامل شده‌اند. در حال حاضر منچسترسیتی، اینتر و آرسنال ۴ امتیاز، بایرن مونیخ، بارسا، رئال مادرید و پاری‌سن ژرمن ۳ امتیاز و میلان صفر امتیاز دارند.

شب پراتفاق فوتبال اروپا با ناکامی مونیخ و مادریدی‌ها!

بازی شجاعانه و کم‌نقص شاگردان دیگو موتا باعث شد یوونتوس از شب دشوار ردبول آرنا در مقابل لایپزیش سربلند خارج شود. ولاهوویچ در ابتدای نیمه دوم گل ششکو را جبران کرد، اما بلافاصله دی‌گرگوریو با یک اشتباه مهلک و ارتکاب خطای هند از زمین مسابقه اخراج شد. ششکو بار دیگر میزبان را پیش انداخت. بیانکونری با شلیک راه دور و استثنایی ولاهوویچ به بازی برگشت. چیکو کونسیسائو در دقیقه ۸۲ تیمش را به برتری شیرین ۳ بر ۲ برساند.

شاگردان آرنه اسلوت در لیورپول همچنان بدون لغزش و توقف به یکه‌تازی خود در ابتدای فصل ادامه می‌دهند. پنجمین ۳ امتیاز متوالی سرخ‌ها در ۵ مسابقه اخیر (و هشتمین برد در ۹ بازی اول فصل) با گل‌های الکسیس مک‌الیستر و محمد صلاح رقم خورد. صلاح بعد از تیری آنری و رود فن نیستلروی به سومین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که در ۵ مسابقه خانگی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی می‌شود.

شب پراتفاق فوتبال اروپا با ناکامی مونیخ و مادریدی‌ها!

۲ تیم شهر مادرید ۳ روز بعد از شهرآورد داغ در متروپولیتانو، در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست شدند. شاگردان آنچلوتی با از دست دادن ۶ شوت در چارچوب در خانه لیل با ضربه پنالتی موفق جاناتان دیوید تن به شکست دادند. فشار دفاعی حریف باعث شد کیلیان امباپه بازی را با صفر شوت به پایان برساند و این در دوره حضور ستاره فرانسوی در پایتخت اسپانیا اتفاقی نادر به شمار می‌رود.

اتلتیکو مادرید، اما با ارائه نمایشی کاملاً متزلزل به تمام معنا مقهور عملکرد منسجم بنفیکا شد و با دریافت ۴ گل خورده از ورزشگاه دالوز بیرون آمد. آنخل دی‌ماریا گل دوم عقاب‌ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در مقابل ۱۰ شوت در چارچوب همبازی‌های او، آناتولی توربین در کل مسابقه حتی یک بار هم ناچار به واکنش نشد.

شب پراتفاق فوتبال اروپا با ناکامی مونیخ و مادریدی‌ها!

بازگشت ونسان کمپانی به خاک انگلیس برای او ابداً خوش‌یمن نبود و بایرن مونیخ بعد از کسب نتایج ارزشمند و مقتدرانه متوالی در بوندس‌لیگا در خانه استون‌ویلا متحمل نخستین شکست فصل شد تا خوشحالی حاصل از پیروزی ۹ بر ۲ هفته اول مقابل دیناموزاگرب به باد برود. جان دوران با یک شلیک پای چپ راه دور تک گل مسابقه را وارد دروازه مانوئل نویر کرد.

شب پراتفاق فوتبال اروپا با ناکامی مونیخ و مادریدی‌ها!

هفته سوم رقابت‌های فصل ۲۵-۲۰۲۴ لیگ قهرمانان اروپا بعد از پایان تعطیلات ملی برگزار می‌شود.

source