فقط یک تیم می‌تواند پرسپولیس را متوقف کند/ پرسپولیس قهرمان نیم فصل می‌شود/ بازی در زمین ثالث به نفع پرسپولیس است

به گزارش خبرورزشی، جمشید شاه محمدی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره پیروزی اخیر این تیم مقابل چادرملو که با نتیجه خفیف یک بر صفر به دست آمد اظهار داشت: تیمی که هفته به هفته در زمین‌های مختلف فوتبال بازی می‌کند قطعاً نمی‌تواند به آرامش و ثبات تاکتیکی دست پیدا کند اما با این وجود چنین تیمی در این شرایط وقتی می‌تواند یک تیم بسته با سیستم تدافعی را متوقف کند و سه امتیاز را بگیرد واقعاً شاهکار کرده است.

وی افزود: این را هم فراموش نکنیم که پرسپولیس در این مدت بازیکنان خوبی را در جمع نفراتش نداشته و مصدومیت‌های پی در پی باعث شده که مثلاً یک فوتبالیست تاثیرگذار مثل اورونوف از جمع نفرات پرسپولیس دور باشد به همین خاطر نباید این شرایط را از نظر دور نگه داریم که پرسپولیس با وضعیت بدی در حال پشت سر گذاشتن مسابقات است.

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس درباره گلزنی گولسیانی در بازی آخر مقابل چادرملو تاکید کرد: باید قدر چنین مهره‌هایی را بدانیم. از طرفی باید قدر سرمربی تیم را هم بدانیم که می‌تواند تا این اندازه تاثیرگذار ظاهر شود. او ثابت کرده تحت هر شرایطی و با هر سیستم دفاعی تیم‌های مقابل می‌تواند پرسپولیس را به آنچه می‌خواهد برساند. اگر ما در بازی‌های اول فصل نتوانستیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم به خاطر این بود که این مربی هنوز آشنایی کافی با شرایط تیم نداشت وگرنه داریم می‌بینیم که پرسپولیس چطور در هر دیدار موفق ظاهر می‌شود و نتیجه لازم را می‌گیرد. به شما قول میدهم اگر دوباره به هفته دوم برگردیم و با تراکتور بازی کنیم ما این تیم را شکست می‌دهیم.

فقط یک تیم می‌تواند پرسپولیس را متوقف کند/ پرسپولیس قهرمان نیم فصل می‌شود/ بازی در زمین ثالث به نفع پرسپولیس است

شاه محمدی خاطرنشان کرد: من تقریباً بازی اکثر تیم‌های صدر جدولی را در این مدت زیر نظر گرفتم و می‌بینم که تنها تیمی که می‌تواند جلوی پرسپولیس بایستد و مانع از قهرمانی اش بشود خود پرسپولیس است در غیر این صورت هیچ تیمی نمی‌تواند پرسپولیس را متوقف کند.

وی ادامه داد: با توجه به بازی‌های باقیمانده پرسپولیس تا پایان نیم فصل من مطمئن هستم که راحت در نیم فصل قهرمان می‌شویم و با وجود یک بازی کمتر و فاصله کمی که تا صدر جدول داریم سپاهان و بقیه رقبا را پشت سر خواهیم گذاشت.

شاه محمدی با اشاره به دیدارهای پیش روی پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا نیز گفت: اینکه قرار شده پرسپولیس بازی‌هایش را در خارج از خانه برگزار کند و در رقابت‌های آسیایی فعلاً در زمین آنها به میدان برود به نوعی یک توفیق اجباری است چون ما بازیکنان تکنیکی داریم که فوتبال را روی زمین بازی می‌کنند و می‌توانند خیلی راحت در زمین‌های مخملی تیم‌های مقابل که اغلب آنها عربی هستند فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند. به آینده این تیم خیلی امیدوارم و مطمئنم که امسال هم می‌توانیم دوباره قهرمانی را از آن خودمان کنیم.

source