اسکالونی تأیید کرد: مسی آماده بازی با بولیوی


کد خبر : 2076896 |
23 مهر 1403 ساعت 23:45 |
3.9K بازدید |

10
دیدگاه


لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، پیش از بازی مقابل بولیوی، در مورد مسائلی مانند وضعیت تیم حریف، شرایط لیونل مسی، ترکیب تیم و چند موضوع دیگر صحبت کرد.

اسکالونی تأیید کرد: مسی آماده بازی با بولیوی

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی آرژانتین پس از توقف مقابل ونزوئلا در دیدار قبلی از مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی، حالا بامداد چهارشنبه به مصاف بولیوی خواهد رفت. لیونل اسکالونی در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد تا درباره این بازی مهم صحبت کند.

شرایط بازیکنان بعد از سفر؟
همه دیدند که چگونه بود. سفر خسته‌کننده و بازگشت سخت. توقف طولانی در بارانکیا، همه چیز خسته‌کننده بود. دیروز تازه توانستیم کاری انجام دهیم و امروز هم تمرین خواهیم کرد تا سپس درباره ترکیب تصمیم‌گیری کنیم.

بازی با دو مهاجم نوک؟
امکان بازی با دو مهاجم را بررسی کرده‌ایم. همچنین بازی با یک مهاجم. قبلا با دو مهاجم بازی کرده‌ایم، پس کار عجیبی نیست. باز هم ممکن است این کار را انجام دهیم اما فعلا تصمیم نگرفته‌ایم.

2094934

نامزدی لائوتارو برای توپ طلا؟
او سالی فوق‌العاده داشت، گل فینال، گلزن کوپا. او بیشتر از هرکسی سزاوارش است. من او را خیلی دوست دارم. امیدوارم به توپ طلا برسد.

وضعیت بولیوی؟
فراتر از اینکه چه کسی روبروی ماست، همیشه احترام زیادی برای حریف قائل هستیم. تغییر سرمربی برای آنها خوب بوده، خوب بازی می‌کنند. نباید به هیچ وجه اعتماد به نفس بیش از حد داشته باشیم. باید آماده باشیم. نه تنها دفاعی بازی می‌کنند، بلکه به سرعت ضدحمله می‌زنند.

وضعیت مسی؟
تحلیل بازی قبلی از نظر فنی سخت است. نمی‌توان بازی قبل را ارزیابی کرد. لیونل به خوبی بازی کرد و دیدید که همه تلاشش را انجام داد. او برای بازی بعد هم آماده است. ما از داشتنش خوشحالیم.

مصدومیت رباط صلیبی کاربونی؟
هیچکس انتظار این خبر را نداشت. هیچکس چنین چیزی را برای هیچ بازیکنی نمی‌خواهد. ناراحتم. بیشتر به خاطر جوانی‌اش. هیچکس فکر نمی‌کرد که مصدومیتش اینقدر جدی باشد. بسیار غم‌انگیز بود. امیدواریم که به خوبی بهبود یابد و به بهترین وضعیت ممکن برسد.

source