روایت بنجامین مندی از اتهام تجاوز جنسی: رفتار منچسترسیتی با من منصفانه نبود

طرفداری | پس از شکایت بنجامین مندی از منچسترسیتی، او در دادگاهش صحبت‌های جدیدی پیرامون پرونده تجاوز جنسی مطرح کرده است. 

پس از دستگیری بنجامین مندی در سال 2021 با اتهام تجاوز جنسی، منچسترسیتی پس از قطع کردن حقوق این بازیکن، قرارداد او را به حالت تعلیق در آورد تا مدافع فرانسوی با شرایط سختی مواجه شود. مندی که به طور ماهانه 500 هزار پوند دریافت می‌کرد، برای پوشش هزینه‌های مربوط به دادگاه، وکیل و خانواده‌اش، از بازیکنان منچسترسیتی پول قرض گرفته بود. او اخیرا سیتیزن‌ها را به دادگاه کشانده و خواهان دریافت 11.5 میلیون پوند، حقوق دو فصل آخرش است. با این حال، مندی در جلسه دادرسی صحبت‌های جدیدی پیرامون پرونده‌اش صحبت کرده است. شبی که او در کنار سایر بازیکنان منچسترسیتی حضور داشت و مطابق ادعای او، باشگاه انگلیسی فقط او را دید.

به گزارش تلگراف، مندی خطاب به قاضی نوشت:

چندین بازیکن منچسترسیتی، از جمله کاپیتان تیم، در مهمانی‌ای که من میزبانش بودم، حضور داشتند. همه ما الکل مصرف کرده بودیم و رواط عادی با زنان داشتیم. رابطه غیرعادی وجود نداشت. همه ما محدودیت‌های کرونا را نقض کرده بودیم. بهانه‌ای برای توجیه رفتارم نیست اما احساس می‌کنم کار منچسترسیتی برای جدا کردن من از سایرین منصفانه نیست. تفاوت من و با سایرین بازیکن منچسترسیتی این است که به دروغ به تجاوز جنسی متهم شدم. 

مندی صحبت‌هایش را در مورد رفتار منچسترسیتی و مشکلات زندگی‌اش ادامه داد:

احساس می‌کنم باشگاه تلاش می‌کند تا اینطور وانمود کند که من بی‌ملاحظه عمل کرده‌ام و همین بی‌ملاحظگی ادعایی باعث دستگیری من به جرمی شده که مرتکب نشده‌ام. می‌خواهم تاکید کنم که در آن زمان، کار متفاوتی نسبت به چندین بازیکن اصلی منچسترسیتی انجام نداده بودم. با توجه به اتفاقاتی که در لیگ برتر رخ می‌دهد، انتظار داشتم منچسترسیتی، بیش از هر باشگاه دیگری، درک کند که متهم شدن به اتهامات دروغ چه احساس ناامنی و خشم شدیدی را ایجاد می‌کند. آن‌ها نه‌تنها از من عذرخواهی نکرده‌اند، بلکه حتی به موضوع «از دست دادن همه‌چیز من» واکنشی هم نشان نداده‌اند. 

در طول روند دادرسی، ایجنتم هزینه‌های حقوقی را پرداخت می‌کرد. حتی نمی‌توانستم هزینه‌های فرزندم را پوشش دهم. احساسی بدی داشتم. رحیم استرلینگ، ریاض محرز و برناردو سیلوا به من پول قرض دادند تا هزینه‌های حقوقی و خانواده‌ام را تامین کنم. زندگی من در سال 2021، برای همیشه تغییر کرد.  

پس از تبرئه شدن بنجامین مندی در پرونده تجاوز جنسی، فصل گذشته راهی لوریان فرانسه شد. او در سال 2017 با 52 میلیون پوند از موناکو راهی اتحاد شده بود. پس از سه قهرمانی در لیگ برتر، آخرین بازی مدافع فرانسوی با سیتیزن‌ها، در اوت 2021 رقم خورد.   تنها واکنش بنجامین مندی پس از تبرئه شدن از تمامی اتهامات تجاوز جنسی: الحمد لله  

 

source