نقره داغ ناتینگهام فارست؛ پنج جلسه محرومیت برای مالک جنجالی

طرفداری | اوانجلوس ماریناکیس، مالک یونانی ناتینگهام فارست که همیشه در ورزشگاه این تیم حضور داشت، یک حکم سنگین دریافت کرد. 

به گزارش تایمز؛ پس از حوادث دیدار با فولام در سیتی‌گراند، مالک ناتینگهام فارست از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس پنج جلسه از حضور در ورزشگاه محروم شد. اوانجلوس ماریناکیس هرگونه «بدرفتاری و برخورد ناشایسته» را انکار می‌کرد، اما کمیسیون نظارتی مستقل به نفع اتحادیه رای داد و بیانیه‌ای که روز جمعه منتشر شد، تایید کرد که این تاجر ۵۷ ساله به محرومیت پنج بازی از حضور در ورزشگاه محکوم شده است که از دوشنبه شب، زمانی که فارست میزبان کریستال پالاس در لیگ برتر است، آغاز می‌شود. ماریناکیس فصل گذشته هم بارها در سیتی‌گراند حاشیه‌های مختلفی ایجاد کرده بود. حمله ماریناکیس به داور دیدار فارست و لیورپول، حاشیه بزرگی در لیگ برتر رقم زده بود. 

امروز همچنین حکم دیدار ناتینگهام فارست و برایتون نیز صادر شد. نونو اسپریتو سانتو به دلیل کارت قرمز و درگیری با داور، به سه جلسه محرومیت و 50 هزار پوند جریمه محکوم شد. مورگان گیبس وایت، مهاجم فارست نیز یک جلسه محرومیت در کنار جریمه 20 هزار پوندی دریافت کرد. 

اوانجلوس ماریناکیس، مالک یونانی ناتینگهام فارست ناتینگهام فارست فصل گذشته بیشترین آسیب را از داوری متحمل شده بود تا عصبی‌ترین حالت ماریناکیس شکل بگیرد

source