نیکولو بارلا: بازی مقابل یوونتوس از هر تیم دیگری سخت تر است؛ آماده ایم تا پایان بجنگیم

اینتر با پیروزی مقتدرانه مقابل قهرمانی فصل گذشته سری آ پیام مهمی را برای رقبا فرستاد. آنها با این پیروزی بار دیگر بالاتر از یوونتوس به صدر برگشتند.

طرفداری | نیکولو بارلا، زننده گل دوم اینتر در استادیوم دیگو مارادونا پس از بازی در گفتگو با DAZN گفت:

بی دلیل نیست که ناپولی قهرمان ایتالیا است. آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند. بنابراین طبیعی بود اینجا کمی به زحمت بیفتیم. با این حال ثابت کردیم می خواهیم خوب کار کنیم و آماده ایم تا پایان بجنگیم. فقط می توانم از هواداران تشکر کنم زیرا در برهه سختی که داشتم و شرایط خوب پیش نمی رفت و تاکنون چنین چیزی پیش نیامده بود، به حمایت از من ادامه دادند و احساس اهمیت به من دادند. این گل را به همسر و فرزندانم تقدیم می کنم. 

بارلا علاوه بر گل، پاس گل اول را هم برای چالهان اوعلو فراهم کرد:

اگر چالها به آن شکل ضربه را نمی زد، پاس هم بی فایده بود. گل ها و پاس گل ها همیشه ترکیبی بین بازیکنان است. خوشحالم که حاصل تلاش ما وارد دروازه شد. 

پس از در هم کوبیدن میلان با نتیجه 5-1 و ناپولی با نتیجه 3-0 و فقط یک تساوی 1-1 خارج از خانه مقابل یوونتوس در هفته گذشته، آیا کورس قهرمانی امسال، یک دربی ایتالیای جذاب بین اینتر و یوونتوس خواهد بود؟

هنوز راهی طولانی در پیش است. همه به خوبی دیده ایم که چگونه لحظات می توانند یک فصل را تغییر دهند. بازی مقابل یوونتوس از همه تیم ها سخت تر است زیرا آنها فضاها را می بندند و خوب دفاع می کنند. ناپولی بازتر بود و از این موضوع استفاده کردیم. 

source