در پی حوادث ناخوشایندی که در ورزشگاه یزد رخ داد، تماشاگران حاضر در این ورزشگاه با فحاشی به مردم اصفهان و شکستن شیشه‌های اتوبوس تیم سپاهان پس از پیروزی این تیم مقابل چادرملو اردکان، باعث اعتراض اصفهانی‌ها شدند. در واکنش به این اتفاقات، مدیر روابط عمومی چادرملو مصاحبه‌ای تند علیه سپاهان انجام داد.

صادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان، در پاسخ به این مصاحبه اظهار داشت: متأسفانه هواداران حاضر در جایگاه تیم میزبان، که برخی از آن‌ها حتی با پرچم تیم‌های دیگر نیز حضور داشتند، از زمان گرم کردن بازیکنان، به بازیکنان سپاهان فحاشی می‌کردند. وی پرسید: چرا باید از همان ابتدا به بازیکنانی مانند مهدی لیموچی و پیام نیازمند و خانواده‌های آن‌ها در ورزشگاه نصیری یزد توهین شود؟ این سؤال مطرح است که این گروه فحاش در جایگاه میزبان، واقعاً هوادار کدام تیم بودند؟ البته مسئولیت این رفتارها بر عهده باشگاه میزبان است.

میرصالحیان ادامه داد: یکی از عجیب‌ترین و تأسف‌بارترین اتفاقات در ورزشگاه نصیری، فحاشی به شهر اصفهان بود. این اتفاق قطعاً ارتباطی با مردم اصیل و شریف یزد ندارد، اما باشگاه چادرملو بهتر است به جای انتشار بیانیه، به فکر مدیریت سکوهای خود باشد. اگر هوادارانی که در طول ۱۲۰ دقیقه فحاشی کردند و مستندات آن نیز موجود است، هوادار چادرملو نبودند، پس در جایگاه میزبان چه می‌کردند؟ اگر هم هوادار این تیم بودند، باید برای فوتبال کشور متأسف بود.

وی تأکید کرد: رویکرد باشگاه سپاهان همواره رعایت اصول اخلاقی و رقابت همراه با احترام بوده است و تا پیش از این بازی نیز تصور ما از باشگاه چادرملو همین بود. مشاهده چنین صحنه‌هایی در ورزشگاه نصیری برای ما و بینندگان تلویزیونی عجیب بود. از این باشگاه انتظار داریم به جای فرافکنی و انکار، مسئولیت اتفاقات ناخوشایند ورزشگاه را بپذیرد.

میرصالحیان در پایان افزود: مستندات کامل از تمامی اتفاقات داخل و خارج از ورزشگاه تهیه شده و بخشی از آن در اختیار عموم قرار گرفته است. این مستندات به کمیته‌های اخلاق و انضباطی ارائه خواهد شد. از نهادهای مربوطه فدراسیون انتظار داریم توهین آشکار به شهر اصفهان، بازیکنان و تیم سپاهان و همچنین حمله به اتوبوس این تیم را به طور جدی بررسی کنند.