کد خبر : 1973170 |
25 مهر 1402 ساعت 15:40 |
66.1K بازدید |

39
دیدگاه

پرتغال ترسناک روبرتو مارتینز


کمتر کسی تصور می کرد پرتغال با روبرتو مارتینز به تیم ترسناک کنونی تبدیل شود ولی او یک هیولای بزرگ خلق کرده که مدعی جدی فتح یورو 2024 است.

هیولایی که خلق شد: این تیم رقبا را جارو می‌کند

به گزارش “ورزش سه”، پرتغال از شروع دوره جدید با هدایت روبرتو مارتینز هیجان زده است. سرمربی کاتالان در حال شکستن همه رکوردهاست و اعداد و ارقام او با پرتغال، اروپا را چند ماه مانده به مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان می ترساند. 

برد 0-5 در بوسنی بار دیگر سطح هجومی فوق العاده پرتغال را برجسته کرد: هشت برد در هشت بازی با مارتینز.

1940435

این اولین بار در تاریخ است که پرتغال موفق به کسب هشت پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی یورو می شود. این به آنها اجازه داد تا در دو هفته باقی مانده به پایان دور گروهی، رتبه اول گروه را قطعی کنند. هیچ یک از حریفانی که تاکنون با آنها روبرو شده اند، نفهمیدند چگونه باید جلوی شاگردان روبرتو مارتینز را بگیرند. پرتغال 24 امتیاز گرفته، 32 گل زده و 2 گل دریافت کرده است. پرتغال 7 کلین شیت هم دارد.

1939710

در پرتغال، کریستیانو رونالدو همچنان به عنوان چهره اصلی در زمین حضور دارد. این یکی دیگر از مواردی است که با روبرتو مارتینز کاملاً تغییر کرده است. اسطوره پرتغالی پس از درگیری با فرناندو سانتوس که او را با گونچالو راموس جایگزین کرده بود، جام جهانی قطر را بسیار متزلزل به پایان رساند.

شاید بعد از آن به نظر می رسید که دوران بین المللی کریستیانو به پایان رسیده، اما آمدن روبرتو مارتینز همه چیز را تغییر داد. سرمربی جدید برای دیدن رونالدو به عربستان سفر کرد، نگرانی های او را از نزدیک شنید و از بازگشت او به تیم استقبال کرد تا اینکه بار دیگر به بازیکنی تعیین کننده در تیم ملی و فوتبال اروپا تبدیل شد.

1923833

این تنها تغییری نیست که روبرتو مارتینز در پرتغال ایجاد کرده است. ژوائو فلیکس نیز در مسابقات اخیر متفاوت به نظر می رسد، پرتغال جدید روبرتو مارتینز، حریفان را جارو می کند و با ماشین گلزنی ترسناکش به یورو 2024 رسید. فقط 10 ماه از جام جهانی قطر گذشته، اما انگار یک دنیا تفاوت بین دو تیم وجود دارد.

source

توسط varzeshikhabari