کد خبر : 1973148 |
25 مهر 1402 ساعت 13:40 |
21.1K بازدید |

2
دیدگاه


نیکولو فاجولی، هافبک یوونتوس، به دلیل همکاری با دادستانی تورین با محرومیت کوتاه مدت‌تری مواجه خواهد شد.

کاهش محرومیت هافبک یوونتوس: فقط یک سال!

به گزارش “ورزش سه”، تحقیقات درباره شرط‌بندی غیرقانونی فاجولی، ساندرو تونالی و نیکولو زانیولو در دادستانی تورین ایتالیا همچنان در جریان است، اما وضعیت هافبک یوونتوس از همه دشوارتر است. 

او اولین کسی بود که به عنوان متهم در پرونده رسوایی بزرگ شرط‌بندی فوتبال ایتالیا مقصر شناخته شد و حالا به نظر می‌رسد که محرومیت از حضور در میادین برای این بازیکن غیرقابل اجتناب باشد. 

با این حال، این هافبک یووه شخصا و پیش از آن که از سوی دفتر دادستانی تورین یا فدراسیون فوتبال ایتالیا مورد بازپرسی قرار بگیرد، به این اقدام و اعتیادش به شرط‌بندی اعتراف کرد و همه چیز را برای آنها شرح داد و همین باعث شده که مورد بخشش قرار بگیرد. 

1940677

این اقدام فاجولی باعث شده که مسئولان فوتبال ایتالیا و همچنین مقامات دادستانی تورین به این نتیجه برسند که محرومیت او را، که می‌توانست تا سه سال باشد، نصف کنند و شاید حتی به یک سال برسانند که خبر بسیار خوبی برای او خواهد بود. 

این بازیکن در طول این مدت اجازه ندارد برای یوونتوس یا برای تیم ملی کشور به میدان برود و به این ترتیب غیبت او تا پایان فصل 24-2023 قطعی خواهد بود، اما هنوز مدت زمان دقیق آن مشخص نیست. 

انتظار می‌رود که حکم نهایی پرونده فاجولی به زودی و تا اوایل هفته آینده از سوی دادستانی تورین به صورت رسمی اعلام شود.

source

توسط varzeshikhabari