تویوتا پرادو 2024 با کابین عجیب و فرمان خلبانی، راهی نمایشگاه خودرو توکیو 2023 شد. در ادامه قصد داریم تا تغییرات پرادو جدید و داشبورد متفاوت آن را ببینیم.

با ما به اواسط تابستان سفر کنید؛ یعنی دقیقا تاریخی که تویوتا پرادو سری 250 در قامت یک شاسی بلند آفرودی و بی‌رقیب به میدان آمد تا به تمام چینی‌هایی که لقب شاسی بلند را یدک می‌کشند، یک درس درست و حسابی دهد. اما متاسفانه هرچه که باشد، همه می‌دانیم که موتور محبوب V8 از این حضرت ژاپنی حذف شده و تا ابد و دهر هم به آن باز نمی‌گردد؛ اما اشکالی ندارد، به جای آن می‌توانید از فرمان خلبانی در شاس بلند تویوتا پرادو 2024 لذت ببرید!

تویوتا پرادو جدید با فرمان خلبانی در نمایشگاه خودرو توکیو

تویوتا پرادو 2024

از همان روزی که خبر سفر به فضا با تویوتا را شنیدیم، متوجه شدیم که فلسفه‌ی این خودروساز ژاپنی به کل تغییر کرده و قصد دارد تا فضایی فکر کند! محصولاتی مثل تویوتا لندکروز SE و پیکاپ تویوتا EPU یا حتی عجیب الخلقه‌ای مثل تویوتا اسپیس موبیلیتی، همگی حاصل همین تفکر هستند.

پرادو جدید فرمان عجیب

حالا تویوتا در آخرین شاهکار خود، پدال‌های گاز و ترمز را حذف کرده و قصد دارد تا همه چیز را در قالب یک مجموعه یعنی فرمان خلبانی جدید، به راننده عرضه کند. اما چطور؟

عکس پرادو جدید با فرمان عجیب

پرادو جدید فرمان یوک

اگر با خودرو های رادیو کنترل یا به اصطلاح RC کار کرده باشید، می‌دانید که گاز، ترمز و فرمان، همه و همه در یک جا قرار دارند. حالا تویوتا پرادو جدید با فرمان خلبانی تقریبا همین ایده را اجرا کرده است. البته فعلا نمی‌دانیم که این طرح به تولید انبوه خواهد رسید یا نه، ولی هرچه باشد باید به خلاقیت ژاپنی‌ها آفرین گفت. همچنین به نظر می‌رسد که بخشی از داشبورد خودرو تویوتا پرادو مدل 2024 در این نسخه تغییر کرده باشد اما در برابر فرمان خلبانی، واقعا این تغییرات اصلا به چشم نمی‌آیند.

source

توسط