کد خبر : 1975029 |
02 آبان 1402 ساعت 23:53 |
8.8K بازدید |

15
دیدگاه

تیمی برود که مسابقات کمتری دارد؛


رضا درویش می‌گوید تیمی باید مسابقات خود را خارج از استادیوم آزادی برگزار کند که بازی‌های کمتری پیش روی خود دارد.

درویش: پرسپولیس باید در آزادی بازی کند

به گزارش ورزش سه، شرایط نامطلوب چمن ورزشگاه آزادی باعث شده تا سازمان توسعه و تجهیز اعلام کند این استادیوم تنها می‌تواند میزبان مسابقات یکی از تیم‌های پرسپولیس و استقلال باشد و در صورتی که بازی‌ها به صورت فشرده و با فاصله کم در این ورزشگاه برگزار شود، کیفیت چمن بار دیگر افت خواهد کرد.

این موضوع واکنش اعضای دو تیم را به دنبال داشته و با توجه به اینکه هیچکدام از تیم‌ها حاضر نیستند مسابقات خود را در شهر دیگری برگزار کنند، این ماجرا تبدیل به یک چالش بزرگ برای سازمان توسعه و تجهیز شده است.

رضا درویش پس از دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در این باره گفت: اگر یک تیم هم باشد، طبق شواهد و قرائن و منطق، پرسپولیس است که باید بازی کند. معقول است که ما امروز بازی کردیم و ۴-۵ روز بعد به انزلی برویم و بعد از ۴ روز دوباره به شهر دیگری برویم و دوباره به تاجیکستان سفر کنیم؟ با این سفرها رمقی برای بازیکن می‌ماند؟ عاقبت این شرایط مثل یاسین سلمانی عزیز می‌شود که به خاطر فشارهای زیادی که به بچه‌ها آوردند، از این موهبت محروم شدیم.

او در ادامه عنوان کرد: با آقای عسگریان صحبت کردیم و آنها هم قبول دارند اگر بنا است تیمی خارج از خانه بازی کند، باید تیمی باشد که فاصله زمانی‌اش بیشتر باشد‌. ما در جام باشگاه‌های آسیا هستیم و این شرایط باید یه تیمی محول شود که در جام‌ باشگاه‌ها نباشد و فاصله بین بازی‌هایش بیشتر باشد.

source

توسط varzeshikhabari