رونمایی آریزو ۶ جی‌تی در فونیکس ستوده

آریزو۶ جی‌تی، محصول جدید مدیران‌خودرو تحت برند فونیکس که در واقع فیس‌لیفت آریزو۶پرو به حساب می‌آید، با تغییرات چشمگیر در طراحی ظاهری، فضای داخلی، امکانات و مهمتر از آن، پیشرانه، در شوروم فونیکس گروه خودرویی ستوده، واقع در بلوار مرزداران تهران، رونمایی شد تا یک آغاز رسمی را نیز برای این شوروم فونیکس در غرب تهران، رقم بزند.

افتتاح نمایندگی فونیکس گروه خودرویی ستوده در مرزداران تهران

گروه خودرویی ستوده به عنوان مجموعه نمایندگی هایی که رویه فعالیت خود را از فروش و خدمات پس از فروش تک‌برندی، به یک شرکت فروش و خدمات پس از فروش مولتی‌برند، تغییر داده، طی ماه های گذشته نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش لاماری (آرین پارس موتور)، کرمان موتور و همچنین ماموت‌خودرو را نیز اخذ کرده و کارشو اختصاصی را نیز برای نمایش محصولات شرکت های طرف قرارداد، آماده کرده که البته این کارشو ستوده، فعلا مختص خودروی لاماری است.

افتتاح نمایندگی فونیکس گروه خودرویی ستوده در مرزداران تهران

گام بعدی برای گروه خودرویی ستوده، پس از تبدیل شدن به شرکتی که بصورت علمی و هدفمند روی فروش و خدمات پس از فروش انواع خودرو، کار می‌کند، توسعه شبکه فروش در سطح کشور است و این یعنی فعالیت های شرکت، احتمالا از آینده نزدیک، دیگر محدود به پایتخت نخواهد بود. از این رو، تمرکز شرکت در حال حاضر به بازاریابی علمی و روش های جدید فروش معطوف شده است.

رونمایی از فونیکس آریزو ۶ جی‌تی در نمایندگی گروه خودرویی ستوده - مرزداران تهران - Fownix Arrizo6 GT

گفتنی است همزمان رسمیت یافتن شوروم فونیکس گروه خودرویی ستوده در غرب تهران، یک مرکز خدمات اختصاصی نیز برای خودروهای فونیکس توسط این گروه افتتاح شده تا هم بحث فروش خودروهای فونیکس در گروه ستوده، از خودروهای MVM مدیران خودرو، جدا شود و هم خدمات پس از فروش این خودروها.

در صورت تمایل، می‌توانید با مراجعه به شوروم فونیکس گروه خودرویی ستوده، واقع در تقاطع مرزداران و اشرفی اصفهانی، با محصولات فونیکس و فروش و خدمات پس از فروش این خودروها، آشنا شوید.

انتهای پیام

source