همانطور که میدانید ما بطور دایم در حال گفتگوی ذهنی با خودمان هستیم؟ و این گفتگوی های ذهنی باعث به وجود آمدن رفتار و اعمال ما میشوند و زندگی ما را میسازند. اگر این گفتگو های ذهنی مثبت باشند باعث اعتماد به نفس و موفقیت ما در زندگی میشوند و اگر منفی باشد موجبات شکست ما را فراهم می آورند.یک راه خوب برای ایجاد گفتگو های ذهنی مثبت استفاده از جملات تاکیدی و سابلیمینال است. سابلیمینال نوعی خود آگاهی برای تسلط بر ضمیر ناخودآگاه و هدایت آنچه در اطرافتان رخ میدهد است. سابلیمینالها فایل های صوتی هستند که شامل تلقینات و جملات تاکیدی تاثیر گزار بر ضمیر ناخود آگاه ما هستند.

این فایلهای صوتی با استفاده از علم صدا پردازی و همچنین تلفیق برخی از تکنیک های عبارات تاکیدی و خود هیپنوتیزم،تولید میشوند. و باعث میشوند که فرکانس هایی از مغز ما ارسال شوند که باعث جذب و دریافت نعمت ها و خواسته ی مورد نظر ما میشود

دانلود انواع سابلیمینال صوتی

سابلیمینال ها فیلتر های منطقی ذهن ما را دور می زنند و خودشان را مستقیما به عنوان یک واقعیت پذیرفته شده به ضمیر ناخود آگاه ما میرسانند. و ضمیر ناخودآگاه ما را طبق واقعیت جدیدی که تلقین شده که خواسته ی ما هست برنامه ریزی میکنند.

تمایز سابلیمینالها این است که به وسیله اصلاحات فنی نجوا ها که بصورت خودآگاه ما آنها را نمیشنویم و وقتی به آنها گوش میدهیم در واقهع چیزی متوجه نمی شویم و تنها ضمیر ناخودآگاه ما پیامهای موجود در این نجواها را درک میکند.

هدف از این کار این است که ما از فیلتر خودآگاه و منطقی ذهنمان عبور کنیم؛ سابلیمینالها به ما کمک میکنند که بصورت کاملا طبیعی و درونی تغییراتی را تجربه کنیم با آگاهی از دانش سابیمینال ،میآموزید به جای اینکه مانند عروسک خیمه شب بازی کنترل رفتار و تصمیماتان به دست ضمیر نا خوداگاه باشد،خودتان بازیگر اصلی زندگی شوید.

چگونه ذهن ناخودآگاه بر رفتار های شما حاکم است؟؟؟

ضمیر ناخودآگاه چگونه بر تصمیمیات و زندگی ما تاثیر میگذارد

اینکه چطور تصمیم میگیرید یا معیارتان برای سنجش راست و دروغ چیست؟

آیا واقعا انتخاب هایتان در موقعیت های مختلف آگاهانه است یا اینطور نیست

شاید تجربه ی آنرا داشته باشید که گاهی ضمیر ناخودآگاهتان کنترل شرایط را بدست بگیرد

و باعث شود رفتاری از شما سر بزند که بعد ها با فکر کردن به آن بگویید که آیا واقعا من بودم که این کار را انجام دادم.

بسیاری از افراد نه تنها شناخت کافی از فرآیند ناخودآگاه مغز ندارند بلکه نمی دانند این فرآیند ها چقدر میتواند بر جنبه های مختلف زندگی آنها اثر گزار باشد.

سابلیمینال چیست : وقتی فناوری به کمک روانشناسان می آید؟

این فناوری ها به دانشمندان کمک کرد که فعالیت مغز را هنگام در یافت تصاویر و محرک ها ی مختلف اندازه گیری کنند و مسیر های خاصی را که منجر به رفتار های گوناگون میشوند تشخیص دهند. با اطلاعاتی که دانشمندان از طریق فناوری دریافت کردند در نهایت تعریفی برای ضمیر ناخودآگاه ارایه شد:

ضمیر ناخودآگاه درباره ی همه ی چیز هایی است که درون ما وجود دارند ولی ما آنها را نمی بینیم و در حالت عادی درک نمیکنیم اما با فناوری های جدید محققان میتوانند براحتی مغز را اسکن کنند

ذهن ما واقعیت عینی را تجربه نمیکند بلکه در واقع آنچه که از واقعیت عینی تجربه میکند دیدی است که نسبت به ااطراف خود دارد و از این واقعیت نسخه مخصوص خود را میسازد.

به عبارت دیگر انسان در برابر دیدن واقعیت آنچه را که در ذهنش بر اساس ضمیر ناخودآگاه ثبت شده درک میکند این فایلها شامل پیامهایی هستند که باعث ایجاد تغغیرات الگوی ذهنی متناسب با خواسته ی مورد نظر ما میشوند.

ذهن انسان از دو بخش آگاه و ناخوداگاه تشکیل شده است.

بخش اگاه،وظیفه ی دریافت و تحلیل اطلاعات بیرونی را بر عهده دارد که توسط حواس پنجگانه تشخیص داده شده و ما بر اساس اعتماد به این بخش زندگی میکنیم

اما بخش ناخوداگاه ذهن به عنوان دنیایی کمتر شناخنه شده و وسیع در نظر گرفته میشود که ادراکاتی درونی و غیر قابل لمس را برای ما رقم میزند.

سابلیمینال چیست : همکاری زیبای ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه:

فکر میکنید ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه چطور با یکدیگر همکاری دارند؟؟

وقتی ضمیر ناخودآگاه شما خطری را تشخیص دهد بصورت غریزی کاری میکند که شما را از خطر دور نگه دارد همین ضمیر ناخودآگاه است که تا کنون به انسانها کمک کرده که زنده بمانند. ضمیر ناخودآگاه انسان طی سالهی طولانی از زمان گذشته تا به امروز تکامل یافته است.

هدف اصلی ضمیر ناخودآگاه انسان ،زنده نگه داشتن انسان،جلوگیری از تهدید های احتمالی یافتن غذا است بنابراین اطلاعات مختلف را از اطراف جمع آوری میکند و پس از پردازش آنها را جهت تبدیل شدن به رفتار های فیزیکی به ضمیر خود آگاه منتقل میکند.

داده های که ضمیر ناخودآگاه از حواس دریافت میکند ناقص است این اطلاعات برای تبدیل شدن به رفتار ها و حرکتها باید پردازش شوند ضمیر ناخودآگاه اطلاعات خام را برای قابل استفاده شدن توسط ضمیر خود آگاه فیلتر میکند این داده ها سر انجام توسط ضمیر خودآگاه تبدیل به رفتار های فیزیکی میشوند.

سایت آموزشی ذهن فودzehnfood.com به عنوان یکی از سایت های معتبر در زمینه تولید سابلیمینال های معتبر و اثر گذار و جملات و عبارت تاکیدی مثبت و صد ها مقاله در زمینه موفقیت قانون جذب و رشد فردی می باشد.

 

source

توسط varzeshikhabari