یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد به دنبال تغییر شرایط است!

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد با این شرایط تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس سخت است.

به گزارش طرفداری، شاید یحیی گل محمدی تنها مربی در فوتبال باشگاهی ایران است که این همه در مورد تمدید قرارداد با او حساسیت ایجاد شده است. هنوز 6 هفته از رقابت های لیگ برتر نگذشته که زمزمه های زیادی در مورد تمدید قرارداد باشگاه پرسپولیس با یحیی گل محمدی صورت گرفته است. هرچند نتایج درخشان یحیی با سرخ ها باعث می شود تا دغدغه هایی در مورد تمدید با او ایجاد شود. به ویژه که برخی خبرنگاارن نیز در تمام مصاحبه ها و نشست های خبری جدید یحیی گل محمدی و مدیرعامل و دیگر اعضای هیات مدیره پرسپولیس نیز بارها و بارها سوالاتی در مورد تمدید قرارداد یحیی را مطرح کرده اند.

اما موضوع زمانی جالب می شود که گویا خود یحیی گل محمدی نیز در مورد تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس مطمئن نیست و روز قبل در نشست خبری یک بازی آسیایی نیز در این مورد صحبت کرد و ادامه همکاری را منوط به تغییر شرایط دانست:

شرایط کار کردن باید مهیا باشد و ما شرمنده مردم نشویم. اگر این شرایط مهیا نباشد و امکاناتی که این تیم می‌خواهد… شاید ما یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ و حذفی باشیم و باید در آسیا آبروداری کنیم اما با این شرایط خیلی سخت است. نمی‌خواهم هیچوقت شرمنده هواداران باشم و دوست ندارم به این شرایط برسم. اگر شرایط برای ادامه کار در پرسپولیس مهیا باشد، آماده هستم اما در هر صورت برای همکاری و کارکردن احتیاج به امکانات خیلی بیشتری هست.

گل محمدی در حالی از مهیا بودن شرایط صحبت می کند که مربیان و بازیکنان پرسپولیس تا به این جای کار علاوه بر دریافت مطالبات فصل قبل خود، 20 درصد از قراردادهای این فصل را نیز دریافت کرده اند و تمام حواشی که طی دو هفته اخیر ایجاد شده بر سر پرداخت آپشن های قهرمانی فصل قبل است که البته برخی بازیکنان پرسپولیس نیز دریافت کرده اند!

اما به راستی منظور سرمربی سرخ ها از مهیا بودن شرایط چیست. پرداخت آپشن ها، تغییرات در بخش مدیریتی یا …؟

به هر روی باید دید طی روزها و هفته های آینده چه اتفاقاتی در پرسپولیس رخ داده و بالاخره شکافی که بین یحیی و درویش ایجاد شده پر خواهد شد یا نه.

source