لوا خوب است اما بارسا بازیکن بزرگتری می‌خواهد


کد خبر : 1978851 |
19 آبان 1402 ساعت 13:58 |
12.6K بازدید |

28
دیدگاه


نشریه موندو دپورتیوو، درباره شرایط بارسلونا پس از بازی‌های ضعیف اخیر، گزارشی منتشر کرده و وضعیت فعلی حاکم بر این باشگاه را شرح داده است.

لوا خوب است اما بارسا بازیکن بزرگتری می‌خواهد

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا پس از باخت در ال‌کلاسیکو به یک وضعیت بد دچار شده و سبک بازی این تیم هواداران را نگران کرده است. آنها پس از ال‌کلاسیکو دو بازی انجام داده‌اند. در بازی اول در حالیکه نمایشی کاملا ضعیف ارائه دادند موفق شدند رئال سوسیه‌داد را یک-صفر ببرند اما در بازی دوم خبری از گل نبود و با یک گل شکست خوردند.

این وضعیت باعث شد که موندو دپورتیوو در مورد برخی از اتفاقات حاکم در تیم گزارشی منتشر کند و به دلایل بازی‌های ضعیف بارسلونا بپردازد.

1952036

«برای بازیکنان، شکست مقابل رئال مادرید ضربه روحی شدیدی بود و اعتمادبنفس آنها به شدت تحت تاثیر قرار گرفت زیرا پس از یک نیمه اول بسیار خوب، در نیمه دوم شکست خوردند. این شکست آنها را از لحاظ روحی کاملا به هم ریخت و در دو بازی بعدی بارسلونا تاثیر گذاشت.

در گفتگوی روز چهارشنبه ژاوی با تیم، توافق شد که تیم پس از از دست دادن توپ و همچنین زمانی که حریفان در حال بازی‌سازی هستند، پرس بیشتری اعمال کنند و فشار زیادی بیاورند‌.

1952037

در بارسلونا این باور وجود دارد که بازیکنان بسیار خوبی در تیم حضور دارند اما هیچ ستاره‌ای وجود ندارد که به تنهایی نتیجه یک بازی را تعیین کند. به عنوان مثال، لواندوفسکی بازیکن بزرگی است اما برای درخشش و گلزنی به هم‌تیمی‌هایش نیاز دارد.

1952039

خود بازیکنان بارسا متوجه شده‌اند که باید گامی رو به جلو بردارند، مسئولیت‌پذیری بیشتری داشته باشند و اعتمادبنفس‌شان را بازیابی کنند‌.

یکی از کارهایی که بارسلونا در شرایط فعلی تصمیم گرفته است انجام دهد، دوری از اخبار و شایعاتی است که در خارج از تیم گفته می‌شوند.

واضح است که بارسا فعلا باید آرام باشد زیرا با اضافه شدن بازیکنان مصدوم به تیم، وضعیت تیم بهتر می‌شود و می‌توانند در لالیگا و لیگ قهرمانان گام‌های بزرگی بردارند.»

1952038

source